پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2880FW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ SL-M2880FW

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 28 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M2880FW

استفاده از پرینترهای چند کاره امروزه در میان کاربران رواج زیادی یافته است. این پرینترها در قالب یک دستگاه، امکانات چند دستگاه مجزا را به شما ارائه می دهند و در عین حال فضای کمتری از محل کار شما را نیز اشغال می کنند.

پرینتر سامسونگ مدل SL-M2880FW یکی از پرینترهای چهار کاره است که از قابلیت های پرینت و کپی به صورت سیاه و سفید و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس بهره می برد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M2880FW

چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی SL-M2880FW که یک چاپگر لیزری است، برای استفاده های اداری و شرکتی و کسب وکارهای با حجم کاری کم گزینه ایده آلی می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW

شما می توانید هم به صورت وایرلس و هم با استفاده از کابل پرینتر لیزری سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2880FW را به دستگاه های دیگر متصل کنید. این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به راحتی می توان انواع گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را از طریق وای فای به آن متصل نمود.

علاوه بر این امکان استفاده از پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW در شبکه های کابلی نیز وجود دارد که برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شوند، کاربرد بالایی دارد.

همچنین پرینتر چند کاره سامسونگ SL-M2880FW به فناوری NFC هم مجهز است و تنها با نزدیک کردن گوشی های دارای این فناوری به پرینتر می توان از فایل های موجود بر روی آن ها پرینت گرفت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW

پشتیبانی از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Google Cloud Print و Samsung Cloud Print یکی دیگر از ویژگی های چاپگر لیزری سامسونگ SL-M2880FW به حساب می آید.

با استفاده از این سرویس ها می توانید از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، فایل های خود را به پرینتر ارسال کرده و دستور چاپ آن ها را از طریق اینترنت و از راه دور صادر نمایید.

پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-M2880FW برای ارائه اولین پرینت به 8.5 ثانیه زمان احتیاج دارد و سرعت پرینت و کپی متوالی آن برابر با 28 برگ در دقیقه است. این میزان سرعت برای استفاده های اداری و سازمانی در حجم کم قابل قبول به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW

حداکثر توان ماهیانه این پرینتر لیزری سامسونگ samsung برابر با انجام 30 هزار پرینت می باشد که برای افزایش طول عمر دستگاه بهتر است تا از آن برای انجام 250 تا 2000 چاپ در ماه استفاده شود.

رزولوشن پرینت و کپی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW در حالت عادی برابر با 600*600 dpi است و کارایی بالایی به خصوص در چاپ متون از خود نشان می دهد.

لازم به ذکر است که امکان چاپ با رزولوشن 4800*600 dpi نیز با این پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ وجود دارد که وضوح و کیفیتی عالی را در این حالت برای شما به ارمغان می آورد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-M2880FW

گنجایش کاغذ سینی چاپگر لیزری سامسونگ SL-M2880FW برابر با 250 برگ و ظرفیت سینی چند منظوره آن یک برگ می باشد.

شما می توانید از کاغذهای معمولی در سایزهای A4، A5، A6 و B5، کاغذهای ضخیم، نازک، نخی، رنگی، از پیش چاپ شده، بازیافتی، سربرگ دار، لیبل و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به چاپگر چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-M2880FW

در چاپگر لیزری چهار کاره سامسونگ SL-M2880FW از یک تونر مشکی با ظرفیت 1500 برگ استفاده شده است.

پرینتر SL-M2880FW با تونر کارتریج های MLT-D116S با ظرفیت چاپ 1200 برگ و MLT-D116L با ظرفیت چاپ 3000 برگ نیز سازگار می باشد که در صورت نیاز به تعویض تونر می توانید از آن ها استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از تونرهای غیراصل و ناسازگار با مدل پرینتر ممکن است به عملکرد دستگاه شما آسیب جدی وارد کند و حتما از کارتریج لیزری سامسونگ در این پرینتر استفاده نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2880FW

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2880FW از قابلیت اسکن به صورت سیاه و سفید با سرعت 17 تصویر در دقیقه و به صورت رنگی با سرعت 6 تصویر در دقیقه برخوردار است.

اسکنر تعبیه شده در چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M2880FW از نوع تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 40 برگ می باشد و از قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPG و TIFF برخوردار است. نکته قابل توجه در رابطه با این اسکنر دقت و میزان رزولوشن بالای آن است.

به صورتی که رزولوشن دیجیتال آن برابر با 4800*4800 dpi و رزولوشن اپتیکال آن در هنگام اسکن به صورت تخت 1200 dpi و در هنگام اسکن از طریق ADF برابر با 600 dpi می باشد.

با توجه به این میزان رزولوشن، کیفیت، وضوح و میزان خوانایی فایل های اسکن شده با اسکنر موجود در پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2880FW تضمین شده است.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2880FW

از لحاظ سخت افزاری پرینتر چند کاره سامسونگ SL-M2880FW در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار دارد و به یک پردازنده مرکزی 600 مگاهرتزی و حافظه رم 128 مگابایتی مجهز است که باعث شده تا در حین کار با این دستگاه با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کندی در عملکرد به ندرت مواجه شوید.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که پرینتر لیزری Samsung SL-M2880FW با سیستم عامل های لینوکس، مک و ویندوز در نسخه های XP، ویستا و 7 سازگار می باشد.

پرینتر چهار کاره Samsung SL-M2880FW دارای مودم فکس نیز هست و می توان از آن برای ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ بهره برد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2880FW





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی