پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Pro MFP M132fw

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 22 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Pro MFP M132fw

با استفاده از پرینتر اچ پی مدل HP M132fw از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس به صورت یک جا برخوردار می شوید.

این پرینتر چهار کاره در دسته پرینترهای لیزری جای دارد و می توان از آن برای چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو استفاده کرد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Pro MFP M132fw

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw از قابلیت چاپ دو رو به صورت اتوماتیک برخوردار نیست و برای این منظور باید به صورت دستی اقدام کنید.

چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M132fw به منظور استفاده در شرکت ها و ادارات کوچک و کسب و کارهای با حجم کاری کم ارائه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به وای فای، کیفیت ساخت مطلوب و کیفیت چاپ مناسب اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro MFP M132fw

رزولوشن پرینت و کپی پرینتر چهار کاره اچ پی M132fw در حالت استاندارد برابر با 600*400 dpi و در بالاترین کیفیت برابر با 600*600 dpi می باشد و بهتر است تا برای دستیابی به وضوح و کیفیت چاپ عالی، از این پرینتر بیشتر برای چاپ متون استفاده گردد.

پرینتر چند کاره اچ پی M132fw توانایی انجام حداکثر 99 کپی به صورت متوالی را داراست و از قابلیت های کپی کارت شناسایی و بزرگنمایی و کوچک کردن تصویر سند در حال کپی از 25 تا 400 درصد بهره می برد.

در حالت کلی پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی M132fw توان کار ماهیانه 10 هزار پرینت را دارد، اما برای افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، بهتر است تا از این دستگاه برای انجام 150 تا 1500 پرینت در ماه استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro MFP M132fw

در رابطه با سرعت پرینتر چند کاره لیزری اچ پی M132fw نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه اولین خروجی پرینت را در عرض 7.3 ثانیه به شما ارائه می دهد و سرعت پرینت متوالی آن در هنگام چاپ بر روی برگه A4 برابر با 22 برگ در دقیقه خواهد بود.

ضمن اینکه چاپگر لیزری اچ پی M132fw قادر به انجام کپی های متوالی با سرعت 21 کپی در دقیقه می باشد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این پرینتر اچ پی یکی از پرینترهای رومیزی نسبتا سریع است که برای استفاده های اداری و شرکتی با حجم کاری کم بسیار مناسب می باشد.

چاپگر لیزری اچ پی M132fw از قابلیت تهیه اسکن از اسناد نیز برخوردار است. اسکنر تعبیه شده در این پرینتر لیزری از نوع تخت می باشد که به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 35 برگ مجهز است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro MFP M132fw

سرعت این اسکنر برابر با 12 برگ A4 در دقیقه بوده و از جانب شرکت HP توصیه شده تا از آن برای 150 تا 1500 اسکن در ماه استفاده شود.

شما می توانید از طریق اسکنر موجود در چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M132fw فایل های اسکن شده را در فرمت های JPEG، PDF و PNG ذخیره کرده و آن ها را به صورت مستقیم به اکانت ایمیل یا فولدر موجود در شبکه ارسال نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M132fw

در پرینتر لیزری اچ پی M132fw از یک تونر مشکی با ظرفیت چاپ 1400 برگ استفاده شده است که برای مدتی نسبتا طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در صورت نیاز به تعویض، می توانید از تونرهای HP 18A با ظرفیت چاپ 1400 برگ و HP 19A با ظرفیت چاپ 12000 برگ بهره ببرید.

در هنگام تعویض این تونر حتما توجه داشته باشید که استفاده از تونرهایی غیر از تونرهای ساخت HP ممکن است به عملکرد دستگاه شما آسیب جدی وارد شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M132fw

سینی اصلی پرینتر همه کاره اچ پی M132fw ظرفیت قرارگیری 150 کاغذ یا 10 پاکت نامه را دارد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، لیبل و کارت پستال برای در آن وجود دارد.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw

از پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw برای ارسال و دریافت فکس با رزولوشن 300*300 dpi نیز می توان بهره برد. مودم فکس تعبیه شده در این پرینتر لیزری اچ پی HP از سرعتی معادل 33.6 kbps برخوردار است و فکس های مورد نظر شما را در عرض 3 ثانیه به ازای هر برگ ارسال می کند.

از جمله مشخصات سخت افزاری چاپگر اچ پی M132fw می توان به پردازنده مرکزی 600 مگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی آن اشاره کرد که باعث شده تا این دستگاه به ندرت با مشکلاتی مانند کند شدن در حین کار یا هنگ کردن مواجه شود.

برای اتصال دستگاه های دیگر به پرینتر لیزری HP M132fw راه های متعددی پیش روی شما است، راحت ترین و سریع ترین روش اتصال به این پرینتر لیزری چهار کاره مشکی از طریق وای فای انجام می شود.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw

در این حالت شما می توانید به صورت مستقیم انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... را با استفاده از وای فای و بدون نیاز به شبکه به پرینتر چهار کاره HP M132fw متصل کنید.

علاوه بر پشتیبانی از اتصال وایرلس، پرینتر لیزری چهار کاره HP M132fw به پورت USB 2.0 نیز مجهز است که می توان از آن برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل USB بهره برد.

پرینتر لیزری اچ پی HP M132fw دارای پورت اترنت نیز هست و به شما اجازه می دهد تا از آن در شبکه کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف استفاده کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw

سازگاری با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria یکی دیگر از ویژگی های پرینتر چهار کاره لیزری HP M132fw به حساب می آید.

با استفاده از این سرویس ها قادر خواهید بود تا فایل های مورد نظر خود جهت پرینت را از طریق ایمیل به دستگاه ارسال کنید و دستور چاپ آنها را بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه و از طریق اینترنت صادر کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M132fw





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی