پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی 556xh

قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 50 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 50 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 556xh

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh همهان طور که از نام آن پیداست از تکنولوژی PageWide برای چاپ بهره می برد و دارای سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوبی می باشد.

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 556xh

چاپگر تک کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 556xh که برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک و کسب و کارهای با حجم کاری کم و متوسط ارائه شده، از قابلیت پرینت رنگی و سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556xh

پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556xh با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و گوگل کلاود پرینت سازگار است و این امکان را در اختیار شما می گذارد تا از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، بتوانید با دستگاه خود کار کنید.

برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در سرویس های ذکر شده ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا فایل های خود را از طریق ایمیل به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از طریق اینترنت صادر کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556xh

علاوه بر این چاپگر تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh به وای فای داخلی نیز مجهز است و می توان انواع گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه های دارای وای فای را به آن متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را به صورت مستقیم چاپ کرد.

از دیگر قابلیت های پرینتر وای فای دار اچ پی HP 556xh باید به امکان چاپ فایل های موجود بر روی فلش مموری به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر اشاره کنیم.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556xh

اگر قصد استفاده از چاپگر جوهرافشان اچ پی 556xh را به صورت گروهی در محل کار خود دارید، می توانید از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه دستگاه از آن در قالب یک شبکه کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان PageWide 556xh

گنجایش کلی کاغذ پرینتر تک کاره جوهر افشان HP PageWide 556xh در حالت استاندارد برابر با 1050 برگ است.

این پرینتر جوهر افشان دارای دو سینی با ظرفیت کاغذ 500 برگ و یک سینی چند منظوره 50 برگی می باشد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای نازک، ضخیم، پانچ شده، بازیافتی، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و براق، پاکت نامه، لیبل، کارت، کاغذهای براق مخصوص چاپ بروشور و کارت ویزیت در آن وجود دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان PageWide 556xh

در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید از دو سینی 500 برگی دیگر نیز به صورت اختیاری در پرینتر تک کاره رنگی مدل HP PageWide 556xh استفاده کنید.

چاپگر وای فای دار HP 556xh با کارتریج های HP 981A، HP 981X و HP 981Y سازگار می باشد و در آن از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی بهره برده شده است.

ظرفیت چاپ کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 6000 برگ، 11000 برگ و 20000 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان PageWide 556xh

همچنین کارتریج های رنگی این مدل ها به ترتیب از ظرفیت چاپی معادل با 6000 برگ، 10000 برگ و 16000 برگ بهره می برند که در صورت استفاده از آنها تا مدتی طولانی به تعویض کارتریج نیاز پیدا نخواهید کرد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh

سرعت چاپ بالا یکی از ویژگی های پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh محسوب می شود.

این پرینتر جوهرافشان اچ پی 556xh در عرض 7.3 ثانیه اولین پرینت را به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ متوالی آن به 50 برگ در دقیقه می رسد.

از این جهت می توان پرینتر جوهرافشان اچ پی HP PageWide 556xh را یک پرینتر رومیزی سریع دانست که در انجام پرینت های متوالی کارایی بالایی دارد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh

لازم به ذکر است که حداکثر توان ماهیانه پرینتر HP 556xh برابر با 80 هزار پرینت و میزان توصیه شده برای میزان کارکرد آن 2000 تا 7500 پرینت در ماه می باشد.

پرینتر رنگی اچ پی HP 556xh قابلیت بالایی در چاپ باکیفیت به صورت رنگی دارد و رزولوشن آن در هنگام چاپ بر روی کاغذهای مخصوص HP در بالاترین کیفیت برابر با 2400 * 1200 dpi است.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh

همچنین بالاترین رزولوشن این پرینتر لیزری اچ پی hp در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 1200 * 1200 dpi می باشد که باعث شده تا تصاویر و متون چاپ شده با این پرینتر دارای کیفیت، وضوح و میزان خوانایی بسیار مطلوبی باشند.

برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان اچ پی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر جوهر افشان با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556xh





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی