بارکد خوان چمپتک Champtek SG600
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان چمپتک SG600

سرعت اسکن: 500 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان چمپتک SG600

بارکد خوان چمپتک Champtek SG600 در ابعاد 160 * 100 * 204.4 میلی متر و وزن 110 گرم عرضه شده و از طراحی ارگونومیک و زیبایی بهره می برد.

از این جهت این بارکد خوان برای کسانی که ساعات زیادی از طول روز را به اسکن بارکد کالاها می گذرانند، انتخاب بسیار مناسبی است و سبب احساس خستگی یا درد در ناحیه دست ها در استفاده های طولانی مدت نمی شود.

معرفی بارکدخوان چمپتک SG600

از بارکدخوان چمپتک SG600 می توان در محیط های فروشگاهی، انبارداری و خرده فروشی ها به منظور خواندن بارکدهای تک بعدی به صورت خطی استفاده کرد.

بارکد خوان تک بعدی چمپتک SG600 از سرعت بسیار مطلوب 500 اسکن در ثانیه بهره می برد و از این جهت استفاده از آن در حجم کاری سنگین و برای اسکن متوالی بارکد موجود بر روی کالاها به تعداد زیاد امکان پذیر است.

معرفی بارکدخوان چمپتک SG600

علاوه بر این دستگاه بارکد خوان SG600 توانایی بالایی در تشخیص بارکد از فاصله نسبتاً زیاد دارد و می تواند بارکدها را از فاصله 500 میلی متری اسکن کند.

مجهز بودن به پردازنده مرکزی 32 بیتی ARM Cortex M3 یکی دیگر از ویژگی های بارکد خوان فروشگاهی چمپتک SG600 است که باعث شده تا در هنگام کار با این دستگاه با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن به ندرت مواجه شوید.

بارکد خوان چمپتک Champtek SG600

جنس بدنه بارکد خوان چمپتک Champtek SG600 از پلاستیک مقاوم ABS است که باعث شده تا این بارکد خوان فروشگاهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع 1.5 متری آسیب نبیند. 

لازم به ذکر است که اتصال بارکد اسکنر چمپتک SG600 به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه آن انجام می شود و کابل ارائه شده همراه با این محصول در برابر پیچ خوردگی تا 25000 دفعه مقاوم می باشد.

بارکد خوان نوری چمپتک SG600 به صدای بوق و نشانگر LED مجهز است که می توان از آنها به منظور آگاه شدن از موفقیت آمیز بودن عمل اسکن بارکد بهره برد.

معرفی بارکدخوان چمپتک SG600

این ویژگی به خصوص بارکدخوان پایه دار چمپتک SG600 در محیط های شلوغ و پر سر و صدا کارایی بالایی دارد.

در جمع بندی معرفی بارکد خوان سیمی چمپتک SG600 باید بگوییم که اگر به یک دستگاه بارکد خوان برای سوپر مارکت یا یک دستگاه بارکد خوان انبار با دقت و سرعت بالا احتیاج دارید، این بارکد خوان انتخاب ایده آلی برای شما است.

برای دریافت قیمت بارکد خوان دستی و اطلاع از نحوه خرید بارکد اسکنر چمپتک Champtek SG600با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

معرفی بارکدخوان چمپتک SG600





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی