کشو پول تایسون Tyson 4PR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کشو پول تایسون 4PR

تعداد کشو: تعداد خانه اسکناس: چهار عدد، تعداد خانه سکه: هشت عدد
رنگ: مشکی

معرفی کشو پول تایسون Tyson 4PR

کشوی پول وسیله ای است که در انواع محیط های فروشگاهی، رستوران ها، بیمارستان ها و... برای نگهداری پول دریافت شده از مشتری استفاده می شود.

معرفی کشو پول تایسون Tyson 4PR

کشو پول تایسون Tyson 4PR یکی از تجهیزات فروشگاهی موجود در بازار است که دارای چهار خانه برای نگهداری انواع اسکناس های رایج در ایران و هشت خانه برای نگهداری سکه می باشد. همچنین بر روی درب آن دو شکاف جهت قرار دادن تراول و چک های مسافرتی تعبیه شده است.

شما می توانید برای دسترسی به چک پول های قرار گرفته در کشوی پول نقد تایسون 4PR، بدنه پلاستیکی داخل کشو را به راحتی از کشو جدا نمایید.

این کشو پول فروشگاهی در ابعاد 415 *415*100 میلی متر و وزن 6.5 کیلوگرم عرضه شده و می توان از آن در ارتباط با صندوق فروشگاهی استفاده نمود.

معرفی کشو پول تایسون Tyson 4PR

کشو پول تایسون Tyson 4PR

کشو پول تایسون Tyson 4PR به پورت RJ11 مجهز می باشد و امکان اتصال آن به پرینترهای حرارتی مانند فیش پرینتر وجود دارد. در این حالت با هر بار صادر شدن فاکتور یا رسید توسط فیش پرینتر، درب این کشوی پول به صورت اتوماتیک باز می شود. از این جهت صندوق پول تایسون 4PR برای استفاده در محیط های فروشگاهی شلوغ و دارای مشتری زیاد می تواند انتخاب مناسبی باشد.

کشو پول 4 خانه Tyson 4PR دارای طول عمر و دوام بالایی است و بدنه آن از جنس فلز و ریل به کار رفته در آن از جنس پلاستیک می باشد. ضمن اینکه این کشوی پول صندوق فروشگاهی دارای گیره های فلزی نگهدارنده اسکناس نیز می باشد که باعث بالا رفتن دقت و نظم در حین کار کردن با آن می شود.

کشو پول تایسون Tyson 4PR

شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی و نحوه خرید کشوی پول تایسون 4PR با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

کشو پول تایسون Tyson 4PR





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی