ویدئو پروژکتور ویویتک VIVITEK
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت ویوتک یک شرکت تایوانی است. شرکت ویوتک یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزه تولید دوربین های مداربسته می باشد. شرکت ویوتک به صورت تخصصی در زمینه تولید دوربین های مدار بسته و تجهیزات مداربسته شبکه جهان می باشد.

دستگاه ویدئو پروژکتور ویوتک یک دستگاه الکتریکی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و ویدئویی را از طریق کامپیوتر، ویدئو، پخش DVD و VCD، دوربین فیلمبرداری، دوربین دیجیتال، تلویزیون و ... دریافت می کند و به وسیله یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را توسط بزرگنمایی بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورد.

معرفی ویدئو پروژکتور ویویتک VIVITEK

معرفی ویدئو پروژکتور ویویتک VIVITEK دیتا ویدئو پروژکتورها

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه فناوری و اطلاعات دستگاه های ویدئو پروژکتورها این امکان را می دهند که تصاویر و گزارش های کامپیوتری و ویدئویی با ترکیب جادویی رنگ و صدا به صورتی موثر در حوزه های مختلفی از جمله محیط های آموزشی، جلسات، اتاق کنفرانس، مجالس عروسی و ..... مورد استفاده قرار بگیرند.

دیتا ویدئو پروژکتورها در مدل های مختلف و برندهای متنوعی از جملهویدئو پروژکتور کانن CANON ،ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic، ویدئو پروژکتور سانیو Sanyo،ویدئو پروژکتور ویویتک VIVITEK و ..... طراحی و تولید و در بازار موجود می باشند.

از ویژگی های مهم در انتخاب یک ویدیو پروژکتور که باید در نظر بگیرید عبارتند از : رزولوشن – تکنولوژی ساخت – شدت روشنایی – کنتراست – وزن – تعداد و نوع ورودی خروجی ها – کنترل راه دور – بزرگ نمایی – طول عمر لامپ می باشد.

طول عمر لامپ یکی از فاکتورهای مهم می باشد. میانگین عمر لامپ پروژکتورها 2000 ساعت می باشد هنگامی که روشنایی لامپ به نصف میزان زمان نو بودن آن می رسد در این حالت لامپ کار می کند اما نور آن به مرور زمان شروع به کم شدن می کند.

بزرگنمایی : زمانی که لنز را در حالت حداکثر تنظیم می کنیم نسبت به حالت حداقل تصویر 15 درصد بزرگتر خواهد شد. در این صورت با توجه به فاصله دستگاه از پرده نمایش می توانیم به اندازه دلخواه تصویر را تنظیم کنیم.

کنترل راه دور : این ویژگی به کاربر امکان می دهد که دستگاه را به وسیله یک دستگاه کنترل از راه دور مدیریت کند و باید دستگاه در مکانی مرتفع یا در محلی غیرقابل دسترس نصب شده باشد.

      منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی