دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرفراژ و صدور فاکتور استار Hsp7743

تکنولوزی چاپ: نمد غلطکی (جوهر)
نوع نمایشگر: ندارد
واحد پول قابل چاپ: ریال

معرفی پرفراژ و صدور فاکتور استار Hsp7743

دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743 یکی از تجهیزاتی است که برای چاپ بر روی دفترچه های تأمین اجتماعی و یا استفاده در داروخانه ها و محیط هایی از این دست انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

معرفی پرفراژ و صدور فاکتور استار Hsp7743

این دستگاه پرفراژ چک در ابعاد 380*380*680 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت ساخت مطلوب، دقت بالای چاپ و قابلیت نصب و راه اندازی آسان بخشی از مشخصات پرفراژ و صدور فاکتور استار Hsp7743 به شمار می آیند.

قابلیت و کارایی پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743

سرعت چاپ پرفراژ چک و صدور فاکتور استار Hsp7743 برابر با 76 تا 127 میلی متر در ثانیه است و از مکانیزم چاپ نمد غلطکی (جوهر) بهره می برد. از این جهت استفاده از این دستگاه پرفراژ در محیط هایی با حجم کاری کم و متوسط امکان پذیر می باشد.

پرفراژ چک استار Hsp7743 که یکی از انواع پرفراژ چک می باشد، قابلیت چاپ واحد پولی ریال را دارد و کیفیت چاپ آن برابر با 203 dpi می باشد. بنابراین می توان از وضوح، دقت و میزان خوانایی موارد چاپ شده با این دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور اطمینان کامل داشت.

قابلیت و کارایی پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743

از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که حداکثر عرض قابل چاپ توسط دستگاه پرفراژ رومیزی استار Hsp7743 برابر با 80 میلی متر بوده و می توان از آن برای چاپ فاکتورهایی در اندازه نرمال بهره برد.

دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743

درب کاور دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار مدل Star Hsp7743 از بالا باز می شود و برای کار با آن کافی است تا کاغذ را در درگاه ورودی بالای آن قرار داده و کاغذ چاپ شده را از درگاه جلویی تحویل بگیرید.

بر روی بدنه دستگاه صدور فاکتور استار Hsp7743 نشانگرهایی جهت آگاهی از وضعیت عملکرد دستگاه، بروز خطاهای احتمالی و اتمام رول کاغذ تعبیه شده که کار با این دستگاه را برای شما آسان تر می کند.

دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743

لازم به ذکر است که دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743 فاقد صفحه نمایش و قابلیت چاپ با عمق می باشد. پرفراژ و صدور فاکتور Star Hsp7743 یک دستگاه با سیم است و اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل انجام می شود.

برای دریافت قیمت پرفراژ چک برقی و خرید پرفراژ چک می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار Star Hsp7743





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی