گاو صندوق خانگی گنج بان Ganj ban KRD 250
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گاو صندوق خانگی گنج بان KRD 250

تعداد طبقه : یک
وزن : 190 کیلوگرم
ضخامت درب: 40 میلی متر
ضخامت بدنه: 80 میلی متر

مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق گنج بان KRD 250

اگر به یک گاو صندوق ایمن و مقاوم در برابر حریق برای استفاده های خانگی، اداری و شرکتی نیاز دارید، گاوصندوق گنج بان KRD 250 انتخاب ایده آلی برای شما است.

این گاو صندوق به نوارهای نسوز مجهز می باشد که از نفوذ حریق و مایعات به فضای داخلی آن جلوگیری به عمل می آورند.

مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق گنج بان KRD 250

گاو صندوق خانگی گنج بان Ganj ban KRD 250 دارای 190 کیلوگرم وزن و ابعاد 450 میلی متر طول، 450 میلی متر عرض و 620 میلی متر ارتفاع می باشد و به صورت ایستاده می توان از آن بهره برد.

بدنه گاو صندوق گنج بان مدل KRD 250 از فلز روکش دار ساخته شده و سطح آن با رنگ کوره ای پوشانده شده است که در مقابل خط و خش و خراشیدگی به آسانی آسیب نخواهد دید.

ویژگی های امنیتی گاو صندوق Ganj ban KRD 250

گاو صندوق نسوز گنج بان KRD 250 به سیستم ضد سرقت مجهز است که در هنگام وارد آمدن ضربه یا تلاش برای بازگشایی درب به روش های غیر متعارف فعال شده و از باز شدن درب جلوگیری می کند.

گاو صندوق ضد سرقت مدل KRD 250 از قابلیت نصب قفل های مکانیکی، دیجیتال و فینگر تاچ بهره می برد و شما می توانید در هنگام سفارش نوع قفل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

یکی از ویژگی های مهم گاو صندوق ضدسرقت KRD 250 ضخامت 80 میلی متری بدنه و 40 میلی متری درب آن است که تماماً از بتون پر شده اند.

ویژگی های امنیتی گاو صندوق Ganj ban KRD 250

بنابراین امکان نفوذ به فضای داخلی گاو صندوق گنج بان KRD 250 از طریق دریل، دیلم و ضربات پتک وجود نخواهد داشت و تنها راه بازگشایی درب آن از طریق وارد کردن رمز قفل های آن است.

گاو صندوق خانگی گنج بان Ganj ban KRD 250

حجم داخلی گاو صندوق رمز دار گنج بان KRD 250 برابر با 41 لیتر است و شامل یک طبقه می باشد. این میزان فضا برای قرار دادن وجوه و اسناد مهم کاملاً مناسب می باشد.

همچنین در فضای داخلی گاو صندوق خانگی گنج بان Ganj ban KRD 250 یک کمد مجهز به قفل کلیدی تعبیه شده که می توان از آن برای نگهداری طلا و جواهر یا وجوه نقد استفاده کرد.

زبانه های متحرک به کار رفته در گاو صندوق امنیتی گنج بان KRD 250 دارای قطر 30 میلی متر هستند و امکان شکستن آنها با روش های غیر متعارف به هیچ عنوان وجود ندارد.

جهت دریافت قیمت و خرید گاو صندوق کوچک گنج بان KRD 250 از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

گاو صندوق خانگی گنج بان Ganj ban KRD 250





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 3 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی