گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus

رنگ : مشکی، آبی، طلایی، بنفش روشن
حافظه داخلی: 32گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای 1.8GHz Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus  

کمپانی معتبر سامسونگ در سال 2018 از گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت که از جمله گوشی های میان رده آن به حساب می آید، رونمایی کرد.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus

این گوشی موبایل برای کسانی که قصد صرف هزینه سنگین برای خرید یک گوشی پرچم دار را ندارند و در عین حال به استفاده از امکانات به روز سامسونگ علاقه دارند، گزینه مناسبی است.

طراحی زیبا و جوان پسند، صفحه نمایش بزرگ و شفاف و دوربین های قدرتمند بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A6 Plus در میان کاربران شده اند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A6 Plus

بدنه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A6 Plus تماما از فلز ساخته شده و بدنه و قاب آن به شکلی یکپارچه طراحی شده اند. از این جهت پاک کردن اثر انگشت های به جا مانده بر روی بدنه و گرد و غبار از روی آن به سادگی انجام می شود و کار سختی برای تمیز نگه داشتن گوشی خود نخواهید داشت.

صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus حدود 75.3 درصد از پنل جلویی گوشی را پوشانده و حاشیه های نسبتا کمی در اطراف آن دیده می شود.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A6 Plus

بر روی پنل پشتی موبایل نیز لنزهای دوربین دوگانه گوشی به صورت عمودی در زیر هم تعبیه شده اند و در قسمت های بالایی و پایینی آن دو نوار دیده می شود که ظاهر جذابی به گوشی بخشیده اند.

موبایل سامسونگ گلکسی A6 Plus در ابعاد 160.2*75.7*7.9 میلی متر و وزن 186 گرم عرضه شده و دارای رنگ های مشکی، طلایی، آبی و بنفش روشن می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A6 Plus

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی +A6 به یک دوربین دوگانه با لنزهای 16 مگاپیکسل واید و 5 مگاپیکسل حسگر عمق مجهز است که از جمله قابلیت های آن ها می توان به فوکوس اتوماتیک، مجهز بودن به فلش LED، ثبت تصاویر به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

فلش جلوی گوشی دارای سه سطح روشنایی است که به شما اجازه می دهد تا متناسب با نور محیط هم در روز و هم در شب تصاویری با کیفیت را ثبت نمایید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A6 Plus

همچنین با استفاده از حالت های مختلف دوربین، فیلترها و استیکرهای مختلف می توانید جلوه ای خلاقانه و جذاب به عکس ها و ویدئوهای خود بدهید و آنها را در شبکه های اجتماعی بارگذاری نمایید.

گوشی سامسونگ گلکسی A6 پلاس برای علاقه مندان به عکس سلفی نیز بسیار مناسب است و به یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با لنز واید مجهز می باشد. بنابراین می توانید با استفاده از این دوربین عکس های سلفی خود را به شکلی عریض ثبت نمایید و یا از آن برای فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی بهره ببرید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A6 Plus

یکی دیگر از ویژگی های شاخص گوشی گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ صفحه نمایش 6 اینچی و شفاف آن است که از نوع سوپر امولد بوده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2220*1080 پیکسل و تراکم 411 نقطه در اینچ می باشد و تصاویری با کیفیت و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A6 Plus

همان طور که اشاره شد موبایل سامسونگ گلکسی A6 پلاس یک گوشی میان رده است و نباید از آن توقع اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی روز را داشت.

اما سخت افزار به کار رفته در این گوشی برای کاربری های عادی و روزمره مانند کار با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی و انجام بازی های سبک کاملا مناسب است و می توانید از عملکرد سریع و روان آن بهره ببرید. البته امکان ارتقای سیستم عامل گوشی A6 پلاس به نسخه 9.0 موسوم به پای نیز وجود دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A6 Plus

برای کسانی که قصد کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های سخت افزاری گوشی Samsung Galaxy A6 Plus را دارند باید به این نکته اشاره کنیم که در این گوشی موبایل اندرویدی تراشه اسنپ دراگون 450 به کار رفته که به پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز می باشد.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A6 Plus دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایتمی باشد و در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره فایل ها و برنامه های خود می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی موبایل استفاده کنید.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus

گوشی سامسونگ A6 پلاس از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و به امکاناتی مانند جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی با قابلیت حدف نویز محیط، GPS، رادیو، پورت میکرو USB 2.0، حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما مجهز می باشد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus

از دیگر ویژگی های موبایل ای 6 پلاس باید به امکان استفاده از دو سیمکارت نانو در آن اشاره کنیم. ضمن اینکه برای کارت حافظه جانبی در این موبایل شیار اختصاصی در نظر گرفته شده و می توان از کارت حافظه جانبی و سیم کارت ها به صورت هم زمان استفاده کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت

باتری موبایل Samsung Galaxy A6 Plus از نوع لیتیوم یونی است و 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. شارژ کامل این باتری برای 21 ساعت مکالمه مداوم و 60 ساعت پخش موسیقی کافی است و نیازی به چند بار شارژ کردن گوشی در طول روز نخواهید داشت.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت تمام امکانات لازم برای مصارف روزمره و کاربری های عادی را دارد و به خوبی پاسخگوی انتظارات شما خواهد بود.

برای دریافت راهنمای خرید گوشی موبایل و یا قیمت گوشی موبایل گلکسی A6 پلاس سامسونگ می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A6 Plus با ظرفیت 32 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 3 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی