پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی 258

قابلیت: پرینتر، اسکن و کپی 
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 10 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 7 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی: سیاه و سفید 1200*1200 dpi و رنگی 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 258

پرینتر HP 258 در دسته پرینترهای جوهر افشان اچ پی hp قرار دارد و علاوه بر پرینت در زمینه های کپی و اسکن نیز کارایی دارد.

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 258hp  از جمله پرینترهای قابل حمل و بدون سیم است که امکان اتصال به سایر دستگاه ها هم از طریق وای فای و هم با استفاده از بلوتوث را دارد.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 258

بنابراین می توان از پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258 به راحتی به صورت سیار و برای استفاده های شخصی بهره برد. ضمن اینکه امکان استفاده از این پرینتر جوهر افشان در ادارات و شرکت های کوچک و منازل نیز وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 258

همان طور که اشاره شد، پرینتر جوهر افشان اچ پی 258 یکی از پرینترهای وایرلس اچ پی hp است و بدون نیاز به شبکه می توان گوشی های موبایل، تبلت و لپ تاپ را از طریق وای فای یا بلوتوث به آن متصل کرد.

چاپگر جوهر افشان اچ پی 258 قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو را دارد و از رزولوشن چاپ رنگی 4800*1200 dpi بهره می برد. بنابراین می توان از کیفیت، وضوح و میزان شفافیت عکس های رنگی چاپ شده با این پرینتر اطمینان کامل داشت.

لازم به ذکر است که رزولوشن پرینتر سه کاره اچ پی 258 در هنگام چاپ سیاه و سفید نیز در بهترین حالت برابر با 1200*1200 dpi می باشد و به خصوص در چاپ متون نیز می توان بر روی آن حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 258

سرعت چاپ سیاه و سفید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی 258 در حالت استاندارد برابر با 10 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن برابر با 7 برگ در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر قابل حمل و وایرلس سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.

همچنین پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی 258 قادر به انجام کپی سیاه و سفید با سرعت 8 برگ در دقیقه و کپی رنگی با سرعت 4 برگ در دقیقه می باشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر قابل حمل اچ پی 258 توان انجام حداکثر 500 چاپ در ماه را دارد، اما از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر اچ پی hp برای 100 تا 300 چاپ در طول ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

یکی از قابلیت های چاپگر جوهر افشان اچ پی 258 امکان چاپ بدون حاشیه عکس است که برای این منظور باید از کاغذهای مخصوص چاپ عکس در اندازه حداکثر 4*7 اینچ (127*177 میلی متر) در آن بهره ببرید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 258

برای تهیه اسکن از اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید با سرعت 9 برگ در دقیقه و رنگی با سرعت 3.6 برگ در دقیقه می توانید از اسکنر تعبیه شده در چاپگر جوهرافشان اچ پی 258 استفاده کنید.

این اسکنر که به صورت مکش اسناد به درون دستگاه از طریق ADF عمل می کند، توانایی ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های BMP، PDF، JPG، TIFF، PNG و فایل های متنی و PDF قابل جستجو را دارد.

رزولوشن اسکن چاپگر سه کاره اچ پی 258 برابر با 600 dpi است و فایل های خروجی آن کاملا خوانا، واضح و باکیفیت خواهند بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 258

در چاپگر جوهر افشان سه کاره اچ پی 258 دو کارتریج شامل یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ به کار رفته است. در صورت نیاز به تعویض این کارتریج ها می توانید از کارتریج های سری HP 62 یا HP 62XL در این پرینتر استفاده کنید.

ظرفیت چاپ کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب 200 و 600 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج سه رنگ آنها به ترتیب 165 و 415 برگ می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از کارتریج هایی غیر از کارتریج جوهر افشان اچ پی ممکن است به عملکرد دستگاه شما آسیب وارد کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 258

سینی اصلی پرینتر جوهرافشان HP 258 گنجایش قرارگیری 50 کاغذ معمولی در سایز حداکثر A4، 5 پاکت نامه و 15 کاغذ مخصوص چاپ عکس در ابعاد 10*15 سانتی متر را دارد.

علاوه بر این شما می توانید از کاغذهای مخصوص چاپ بروشور، کاغذهای براق، بازیافتی و نازک نیز به عنوان کاغذ ورودی به چاپگر قابل حمل اچ پی 258 بهره ببرید. این پرینتر به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 10 برگ مجهز است که باعث سریع تر انجام شدن پرینت، کپی و اسکن های شما خواهد شد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258

یکی از قابلیت های کاربردی پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل HP 258 توانایی آن در تشخیص فایل های موجود بر روی فلش مموری و چاپ مستقیم آن ها است.

در این حالت دیگر نیازی به اتصال کامپیوتر نیست و تنها کافی است تا فلش مموری خود را به پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آن را چاپ کنید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258

علاوه بر این پرینتر وایرلس اچ پی 258 با فناوری HP ePrint نیز سازگار است و به شما اجازه می دهد تا فایل های خود جهت چاپ را از طریق ایمیل به پرینتر ارسال کنید.

بنابراین برای کار با پرینتر جوهر افشان HP 258 به حضور فیزیکی در کنار دستگاه احتیاجی نیست و می توانید فرمان چاپ فایل های خود را از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید صادر نمایید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258

پرینتر سه کاره HP 258 به یک صفحه نمایش LCD 2.65 اینچی رنگی و لمسی مجهز است که کار با این دستگاه را حتی برای افراد تازه کار آسان می کند.

همچنین در پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی 258 از یک حافظه رم DDR3 با ظرفیت 256 مگابایت و پردازنده مرکزی 700 مگاهرتزی استفاده شده است. این مشخصات سخت افزاری برای عملکرد سریع و روان دستگاه در هنگام کار با آن کافی به نظر می رسد.

برای دریافت قیمت پرینترهای جوهر افشان و همچنین خرید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 258





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 3 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی