بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان اسکار OS-80DBWi

سرعت اسکن: 200 اسکن در ثانیه 
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان اسکار OS-80DBWi

بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های بارکدخوان موجود در بازار است که از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی برخوردار است.

این بارکد خوان دو بعدی برای استفاده در هایپر مارکت ها، فروشگاه ها، انبارگردانی و... بسیار مناسب است و از تکنولوژی نوری برای اسکن بارکدها بهره می برد.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی بارکدخوان اسکار OS-80DBWi مجهز بودن آن به سنسور قوی با رزولوشن 648*488 پیکسل و توانایی آن در خوانش بارکدهای بسیار ریز، متراکم، مخدوش، بد چاپ شده و رنگ و رو رفته است که باعث شده استفاده از این بارکد خوان برای اسکن انواع بارکدها امکان پذیر باشد.

معرفی بارکدخوان اسکار OS-80DBWi

همچنین بارکد اسکنر اسکار مدل OSCAR OS-80DBWi دارای قابلیت اسکن بارکد از روی صفحه نمایش گوشی و تبلت نیز می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi

بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi در دسته بارکدخوان های باسیم جای دارد و از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود.

 امکان استفاده از این بارکد خوان مناسب فروشگاه هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک وجود دارد. در حالت دستی برای انجام اسکن ابتدا باید بارکد در راستای چشمی بارکدخوان قرار گرفته و پس از آن دکمه موجود بر روی بدنه دستگاه فشرده شود. اما در حالت اتوماتیک نیازی به فشردن دکمه نیست و می توان بارکد خوان سیمی اسکار OS-80DBWi را بر روی پایه قرار داد و فقط بارکد را در مقابل آن گرفت تا عمل اسکن به طور خودکار انجام شود.

بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi

توجه داشته باشید که برای اینکه خوانش بارکد توسط بارکد اسکنر OS-80DBWi با سرعت و دقت بالا انجام شود فاصله بارکد از دستگاه بارکدخوان باید بین صفر تا 250 میلی متر باشد.

بارکدخوان سیمی اسکار OS-80DBWi با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS سازگار است و به راحتی می توان از آن در اتصال با سیستم های مختلف استفاده کرد.

برای برای آگاهی از قیمت بارکد خوان دستی و همچنین خرید بارکد خوان دو بعدی به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش از طریق شماره 73027-021 در تماس باشید.

بارکد خوان اسکار OSCAR OS-80DBWi





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 4 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی