پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Ultra M206dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M206dn

چاپ: سیاه و سفید 
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 28 برگ و دورو 18 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Ultra M206dn

پرینتر اچ پی مدل Ultra M206d  HPاز قابلیت پرینت سیاه و سفید در حالت های یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار می باشد و به منظور استفاده در منازل، شرکت ها و ادارات کوچک طراحی و عرضه شده است.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Ultra M206dn

این پرینتر که در دسته پرینترهای لیزری جای دارد، توان انجام 40 هزار پرینت را در طول ماه دارد. اما از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن به منظور 350 تا 3000 پرینت در ماه استفاده شود تا هم طول عمر دستگاه افزایش یابد و هم از کیفیت چاپ آن به مرور زمان کاسته نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Ultra M206dn

 چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Ultra M206d با سرعت 30 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 18 برگ در دقیقه در حالت دو رو فایل های مورد نظر شما را چاپ می کند و ازجمله پرینترهای رومیزی نسبتاً سریع به شمار می آید.

همچنین پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Ultra M206dn از سرعت قابل قبولی نیز در هنگام روشن کردن دستگاه و راه اندازی بهره می برد و اولین پرینت را در عرض 6.7 ثانیه به شما ارائه می دهد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Ultra M206dn

در کنار سرعت بالا، باید به کیفیت چاپ مطلوب پرینتر تک کاره اچ پی Ultra M206dn نیز اشاره کنیم که باعث شده به خصوص متون چاپ شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردار باشند. رزولوشن پرینتر تک کاره HP Ultra M206dn در حالت استاندارد برابر با 600 * 600 dpi و در بالاترین کیفیت برابر با 1200 * 1200 dpi است.

 

یکی از مشکلاتی که در کار با پرینتر لیزری ممکن است رخ دهد، کند شدن دستگاه در حین کار یا هنگ کردن آن می باشد. پرینتر لیزری سیاه وسفید اچ پی HP M206dn از آنجا که به پردازنده مرکزی 800 مگاهرتزی و حافظه 256 مگابایتی مجهز است، به این مشکلات دچار نخواهد شد و می توانید از عملکرد سریع و روان این پرینتر لیزری اچ پی در اجرای دستورات صادر شده بهره مند شوید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra M206dn

یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیزری HP Ultra M206dn پشتیبانی آن از سه تونر کارتریج مشکی به صورت هم زمان است که باعث شده تا مدتی طولانی نیازی به هزینه برای تعویض تونر پیدا نکنید.

چاپگر لیزری اچ پی HP Ultra M206dn با تونرهای مدل HP 31A با ظرفیت چاپ 5000 برگ سازگار است. در واقع ظرفیت چاپ کلی این چاپگر اچ پی برابر با 15000 برگ می باشد که برای یک پرینتر خانگی و اداری میزان بسیار مطلوبی به نظر می رسد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra M206dn

سینی این پرینتر لیزری اچ پی HP گنجایش قرارگیری 250 برگ کاغذ را دارد و حداکثر اندازه کاغذ ورودی به این دستگاه برابر با اندازه کاغذ A4 باید باشد.

همچنین چاپگر اچ پی M206dn به یک سینی چند منظوره با ظرفیت 10 برگ نیز مجهز است که علاوه بر کاغذ معمولی از پاکت نامه نیز می توان به عنوان کاغذ ورودی به آن بهره برد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Ultra M206dn

یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر لیزری تک کاره HP M206dn توانایی آن در چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی فلش مموری است.

به این صورت که شما می توانید تنها با متصل کردن فلش مموری به پورت USB موجود بر روی بدنه پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M206dn بدون نیاز به کامپیوتر یا برنامه خاصی فایل های موجود بر روی آنها را چاپ کنید.

 پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Ultra M206dn برای استفاده های تیمی و گروهی انتخاب بسیار مناسبی است و قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه متفاوت به صورت هم زمان وجود دارد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Ultra M206dn

پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور یکی دیگر از ویژگی های پرینتر اچ پی HP M206dn محسوب می شود. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید این دستگاه را در سرویس های HP ePrint، AirPrint و Google Cloud Print ثبت نمایید و پس از آن قادر خواهید بود تا از هر جایی که حضور دارید، از طریق اینترنت با پرینتر HP M206dn کار کنید. به این صورت که می توانید فایل های مورد نظر خود را از طریق ایمیل به این چاپگر  ارسال و دستور چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری اچ پی HP Ultra M206dn و یا نحوه خرید پرینتر لیزری با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Ultra M206dn





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 4 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی