پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 873

تکنولوژی پرینت: لیزری
سرعت چاپ: 180 برگ بر ساعت

معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873 از جمله پرینترهای لیزری است که در مراکز تصویر برداری پزشکی و رادیولوژی، بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک ها می توان از آن استفاده نمود.

 

معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873

این پرینتر پزشکی در ابعاد 1150 * 599 * 585 میلی متر و وزن 152 کیلوگرم ارائه شده و برای چاپ تصاویر ثبت شده توسط دستگاه های تصویربرداری پزشکی مانند CR، DR، CT، MRI و... قابل استفاده می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 873

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO MODEL 873 از قابلیت بالایی در پرینت تصاویر باکیفیت بهره می برد و از تکنولوژی های تنظیم اتوماتیک میزان تراکم تصویر، همانندسازی پیکسل و چاپ براساس شرایط دمایی و نور محیط برخوردار است. از این جهت دقت و کیفیت تصاویر پزشکی ثبت شده با این پرینتر تضمین شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 873

 

ویژگی دیگر پرینتر پزشکی لیزری مدل Konica Minolta DRYPRO 873 سرعت بسیار بالای آن در هنگام روشن کردن دستگاه و چاپ های متوالی می باشد که باعث شده تا این پرینتر برای انجام پرینت های اورژانسی و فوری و استفاده در مراکز درمانی شلوغ گزینه ایده آلی باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 873

 

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا مدل Konica Minolta DRYPRO MODEL 873 تنها 50 ثانیه برای گرم شدن و ارائه اولین پرینت زمان نیاز دارد و قادر است تا در عرض 4 دقیقه 10 تصویر را بر روی فیلم 14 * 17 اینچ چاپ کند.

لازم به ذکر است که سرعت کلی این پرینتر پزشکی لیزری در هنگام چاپ بر روی فیلم هایی با اندازه های متفاوت برابر با 180 برگ در ساعت می باشد.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 873

در چاپگر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 873 باید از فیلم های مخصوص چاپ تصاویر پزشکی کونیکا مینولتا در مدل های SD-Q، SD-QC و SD-QM استفاده کنید.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 873

این پرینتر پزشکی لیزری با فیلم هایی در پنج اندازه متفاوت شامل 14 * 17 اینچ، 14 * 14 اینچ، 11 *14 اینچ، 10 * 12 اینچ و 8 * 10 اینچ سازگار است و در حالت استاندارد به دو سینی مجهز می باشد که در صورت نیاز می توانید از یک سینی دیگر به صورت اختیاری در آن بهره ببرید.

نکته قابل توجه در رابطه با پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 873 این است که امکان استفاده از دو فیلم (یا سه فیلم در صورت استفاده از سینی اختیاری) در اندازه های متفاوت و چاپ هم زمان بر روی آنها توسط این دستگاه وجود دارد.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873

 پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873 دارای حافظه داخلی 256 مگابایتی است و به پورت اترنت مجهز می باشد که برای اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق شبکه به کار می رود.

 پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا مدل DRYPRO 873 از دستگاه های مجهز به فناوری DICOM به طور کامل پشتیبانی می کند و اتصال آن به این دستگاه ها با سرعت و به آسانی انجام می پذیرد. 

پرینتر پزشکی DRYPRO 873 در هنگام انجام پرینت سر و صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و از این جهت برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز نیازمند سکوت گزینه بسیار مناسبی است.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873

امکان تنظیم تایمر برای در حالت اسلیپ قرار گرفتن پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا 873 وجود دارد. بر اساس این ویژگی اگر برای مدتی که توسط شما تعیین شده، از پرینتر استفاده نشود دستگاه به صورت خودکار در حالت اسلیپ قرار می گیرد.

از دیگر قابلیت های پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO MODEL 873 می توان به پرینت کادر تصاویر به صورت سیاه یا سفید، حذف خط و خش و نویزها از پیش زمینه و چاپ نگاتیو اشاره کرد.

برای کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر پزشکی مدل DRYPRO 873 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 873





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 4 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی