گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گیت فروشگاهی ایمن موج StoreGate

نوع تکنولوژیAM :
شمارشگر مشتریان : ندارد
پوشش فرکانسی: 58 کیلوهرتز

معرفی گیت فروشگاهی ایمن موج StoreGate

گیت فروشگاهی StoreGate یکی از محصولات شرکت ایرانی ایمن موج (Security Wave) است که برای نصب در خروجی فروشگاه ها و جلوگیری از خروج غیر مجاز اجناس مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیت ضد سرقت فروشگاهی از تکنولوژی AM بهره می برد و به صورت تک آنتن ارائه شده است. برای اینکه اجناس در حین عبور از محدوده تحت پوشش گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate توسط دستگاه قابل شناسایی باشند، باید بر روی آنها تگ های پلاستیکی یا کاغذی یا برچسبی (لیبل) نصب کرد.

معرفی گیت فروشگاهی ایمن موج StoreGate

لازم به ذکر است که این تگ ها و لیبل ها را باید به صورت جداگانه تهیه کنید و برای خرید تگ گیت فروشگاهی نیز می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

گیت ضد سرقت فروشگاهی ایمن موج StoreGate برای استفاده در فروشگاه های کوچک و متوسط ارائه شده و می توان از آن برای محافظت از اجناس در فروشگاه های مواد غذایی، موبایل و تجهیزات جانبی، کتاب و لوازم التحریر و... استفاده نمود.

گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate

فرکانس گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate ثابت و برابر با 58 کیلوهرتز می باشد که باعث شده تا این گیت فروشگاهی در محیط های بدون نویز از دقت و سرعت بالایی در تشخیص تگ ها و لیبل های موجود بر روی اجناس برخوردار باشد.

گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate

همان طور که اشاره شد این گیت فروشگاهی AM دارای یک آنتن است و محدوده پوشش آن در صورت استفاده از لیبل های سخت پلاستیکی یا کاغذی برابر با 120 سانتی متر و در صورت استفاده از لیبل های نرم لیبل برابر با 90 سانتی متر می باشد.

این آنتن از بردها و مدارهای هوشمند شرکت ایمن موج بهره می برد و دارای مقاومت بالایی در برابر نویزهای محیطی است. گیت تک آنتن استور گیت ایمن موج در ابعاد 1600*400*110 میلی متر و وزن 12 کیلوگرم عرضه شده و نصب آن حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان است.

گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate

همچنین آنتن این گیت فروشگاهی سکیوریتی ویو از پلاستیک ABS ضد آب ساخته شده و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شما می توانید برای دریافت قیمت گیت فروشگاهی لباس و اطلاع از نحوه خرید گیت فروشگاهی ایمن موج StoreGate با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گیت فروشگاهی ایمن موج Security Wave StoreGate





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی