دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما UHZ65

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 4096*2160
شدت روشنایی: 3000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65 به شما اجازه می دهد تا سینمای خانگی را با ویدئو پروژکتور تجربه کنید، این پروژکتور تصاویری با کیفیت 4K را برای شما به ارمغان می آورد و لذت تماشای فیلم های محبوبتان را برای شما دو چندان می کند.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65

همچنین شما می توانید از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma برای تماشای مسابقات ورزشی و انجام بازی های کامپیوتری در ابعاد بزرگ استفاده نمایید.

ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65 از جمله ویدئو پروژکتورهای لیزری محسوب می شود و طول عمر منبع نور آن حداکثر تا 30 هزار ساعت است. بنابراین شما می توانید از این ویدئو پروژکتور 4K برای سال ها بدون صرف هزینه های اضافی برای تماشای فیلم های سینمایی در منزل خود بهره ببرید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHZ65

ویدیو پروژکتور اپتما UHZ65 به فناوری PureMotion مجهز است که با حذف نویزها، لرزش ها و مات شدن تصویر در هنگام جابجایی های سریع، تصاویری کاملا شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHZ65

علاوه بر این دیتا پروژکتور اپتما UHZ65 از فناوری Dynamic Black برخوردار می باشد و بالاترین نسبت کنتراست این پروژکتور که برابر با 2000000:1 است را منجر می شود.

بنابراین کوچکترین جزئیات تصاویر حتی در نواحی تاریک و سایه روشن ها و رنگ مشکی موجود در تصاویر با وضوح و کیفیتی عالی به نمایش درخواهد آمد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHZ65

این ویژگی به خصوص در انجام بازی های شوتینگ و تماشای فیلم های سینمایی باکیفیت کارایی بالایی دارد و باعث می شود تا هیچ قسمتی از قاب تصویر برای شما غیرقابل مشاهده نباشد.

با استفاده از پورت های موجود بر روی بدنه دیتا ویدیو پروژکتور اپتما UHZ65 قادر به اتصال طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، مانیتور و گوشی های هوشمند به این پروژکتور از طریق کابل خواهید بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHZ65

این پروژکتور به پورت های HDMI 2.0 و HDCP 2.2 مجهز می باشد و امکان اتصال این پروژکتور به دستگاه های پخش 4K و انتقال باکیفیت صدا و تصویر به آن را فراهم می آورد.

لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور 4K اپتما UHZ65 به دو اسپیکر داخلی 4 واتی مجهز است که با استفاده از آنها می توانید از صدایی قوی و واضح در اتاق های کم سر و صدا و کوچک بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma UHZ65 توانایی نمایش فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری در ابعاد 26.45 تا 302.2 اینچ را دارد و می توانید آن را در فاصله 1.3 تا 9.3 متری نسبت به پرده نمایش بر روی میز قرار داده یا آن را به سقف متصل نمایید.

شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65 برابر با 3000 لومن است و تصاویر را به شکلی شفاف و درخشان به نمایش در می آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65

البته پیشنهاد می شود تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت و شفافیت تصاویر، از این پروژکتور در اتاق های کم نور و با چراغ های خاموش برای تماشای فیلم استفاده نمایید و محیطی شبیه به سالن سینما را در اتاق منزل خود شبیه سازی کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور لیزری اپتما UHZ65 که در ویدئو پروژکتورهای خانگی کمتر دیده می شود، امکان جابجایی لنز آن تا 15 درجه به صورت عمودی و بزرگنمایی اپتیکال تصاویر تا 1.6 برابر است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65

این ویژگی باعث نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به آسانی هر چه تمام تر می شود و خیال شما را بابت فضای محدود دردسترس برای نصب پروژکتور در اتاقتان راحت می کند.

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65 و همچنین خرید ویدئو پروژکتور خانگی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHZ65





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 7 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی