بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان نیکیتا BC-5000

سرعت اسکن: 270 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان نیکیتا Hubble BC-5000

بارکدخوان نیکیتا BC-5000 یکی از انواع بارکد خوان موجود در بازار است که برای استفاده های اداری و مصارفی مانند خواندن بارکدهای بیمه و کارت ملی و... طراحی و عرضه شده است.

این بارکد خوان که دارای ابعاد 170 * 65 * 70 میلی متر و وزن 198 گرم می باشد، در دسته بارکد خوان های با سیم جای دارد و اتصال بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000 به کامپیوتر از طریق پورت USB انجام می شود.

معرفی بارکدخوان نیکیتا Hubble BC-5000

بارکد اسکنر سیمی نیکیتا Hubble BC 5000 از تکنولوژی نوری بهره مند است و قابلیت تشخیص و اسکن انواع بارکدهای تک بعدی رایج در ایران را دارا می باشد.

بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000

بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000 از جمله بارکد خوان های دستی است و نحوه شناسایی بارکد محصولات توسط آن به این صورت است که باید دستگاه را به سمت بارکد نشانه رفته و کلید موجود بر روی بدنه آن را فشار دهید.

باید به این نکته اشاره کنیم که برای اینکه اسکن بارکد توسط بارکد اسکنر نیکیتا Hubble BC-5000 با دقت و سرعت بالا انجام شود، باید بارکد را در فاصله 5 تا 20 سانتی متری نسبت به آن قرار دهید.

بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000

بارکد خوان دستی نیکیتا Hubble BC 5000 دارای سرعت 270 اسکن در ثانیه است و برای انجام اسکن های متوالی در تعداد متوسط و زیاد مناسب می باشد.

از آنجا که بارکد خوان ها معمولاً به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرند، احتمال رها شدن این دستگاه از دست و آسیب دیدن آن در برخورد با زمین وجود دارد.

اما از آنجا که بارکدخوان پایه دار نیکیتا Hubble BC-5000 در مقابل سقوط از ارتفاع یک متری و ضربه کاملاً مقاوم است، این مشکل در رابطه با آن وجود ندارد و با خیال راحت می توانید از این بارکد خوان استفاده کنید.

بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000

در جمع بندی معرفی بارکد خوان تک بعدی نیکیتا Hubble BC-5000 باید بگوییم که اگر به یک بارکد خوان با دوام برای استفاده های معمولی و کاربری های عادی احتیاج دارید، این دستگاه بارکد خوان ارزان قیمت گزینه مناسبی برای شما است.

برای دریافت قیمت بارکد خوان نیکیتا Hubble BC 5000 و اطلاع از نحوه خرید انواع بارکد خوان با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

بارکد خوان نیکیتا Nikita Hubble BC-5000





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 7 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی