تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در نگاه اول پرینتر لیزری HP MFP M631h یک پرینتر رومیزی است که از قابلیت هایی همچون پرینت، کپی و اسکن به صورت چاپ سیاه و سفید یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است.

و در نگاهی دقیق تر پرینتر سه کاره اچ پی HP MFP M631h یک پرینتر لیزری با دوام و باکیفیت برای استفاده در حجم کاری سنگین است.

 

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h

بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h

رزولوشن چاپ پرینتر HP M631h برابر با 1200*1200 dpi و رزولوشن کپی آن 600 * 600 dpi است رزولوشن خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد به خصوص در تهیه پرینت و کپی از متون کیفیتی عالی را ارائه می دهد.

سرعت پرینت و کپی در پرینتر اچ پی HP M631h بر اساس ادعا شرکت اچ پی 52 برگ بر دقیقه گزارش شده و علاوه بر این داشتن حداکثر توان ماهیانه 300 هزار پرینت که باعث شده تا این پرینتر برای انجام چاپ های متوالی به تعداد زیاد کاملاً مناسب باشد.

 

بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا از پرینتر لیزری اچ پی  مدل HP M631h برای انجام 5000 تا 30000 چاپ در طول ماه استفاده کنید.

یکی از ویژگی های قابل توجه اینپرینتر سازگاری آن با فناوری پرینت از راه دور است که به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت و از هر جایی که در آن حضور دارید بتوانید با دستگاه خود کار کنید.

بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h

برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در یکی از سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria یا Google Cloud Print ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه فرمان چاپ فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت صادر نمایید.

 این پرینتر لیزری اچ پی hp در کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شوند نیز کارایی دارد. چرا که امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی وجود دارد و می توان از آن در ارتباط با چند دستگاه مختلف بهره برد.

از آنجا که چاپگر لیزری اچ پی HP M631h به یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 1.5 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا به 2.5 گیگابایت) مجهز است، از عملکرد سریع و روان آن در هنگام کار با دستگاه باید اطمینان کامل داشت.

قابلیت اسکن در پرینتر چندکاره اچ پی HP MFP M631h

در حالت استاندارد چاپگر اچ پی HP M631h دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و حداکثر اندازه کاغذهای ورودی به آن برابر با اندازه کاغذ A4 باید باشد البته اگر به کاغذ بیشتری برای کار خود نیاز دارید می توانید از سه سینی 550 برگی یا یک سینی بزرگ 2000 برگی به صورت اختیاری در پرینتر HP M631h استفاده نمایید.

علاوه بر پرینت و کپی، پرینتر HP M631h برای تهیه اسکن از اسناد نیز قابل استفاده است. این پرینتر چند کاره به یک
اسکنر دارای ADF با ظرفیت 150 برگ مجهز می باشد و با سرعت 83 تصویر در دقیقه به صورت رنگی و سیاه و سفید از اسناد مورد نظر شما اسکن می گیرد.

 

قابلیت ذخیره سازی فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF، XPS و فایل های متنی قابل جستجو با استفاده از فناوری OCR یکی دیگر از ویژگی های اسکنر موجود در پرینتر HP M631h می باشد.

همچنین این اسکنر امکان ذخیره و ارسال مستقیم فایل های اسکن شده به ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرویس های ابری مانند SharePoint را برای شما فراهم می آورد.

 

بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h

همین طور که از تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M631h می توان نتیجه گرفت از قابلیت های فراوانی برخوردار است و شاید در نگاه اول کار با آن مشکل به نظر برسد اما از آنجا که این پرینتر به یک صفحه نمایش بزرگ رنگی و تمام لمسی مجهز است، کار با دستگاه و استفاده از تمام امکانات و قابلیت های آن برای شما بسیار آسان خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 7 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی