کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC-A31

طول کابل: یک متر
نوع رابط: microUSB
دستگاه سازگار: گوشی ها و تبلت های اندرویدی و تمام دستگاه های دارای درگاه microUSB

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر یکی از لوازم جانبی موبایل است و از کابل های با کیفیت موجود در بازار می باشد.

روکش این کابل از جنس کتان بافته شده می باشد که علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به این محصول بخشیده، باعث مقاومت بالای آن در برابر گره خوردگی، پارگی، کشیدگی و در هم پیچیدن نیز شده است.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

یکی از مشکلاتی که اغلب در هنگام استفاده از کابل شارژ با آن مواجه می شویم، پارگی یا جدا شدن محل اتصال کابل به سری های آن به مرور زمان است.

طراحی کابل Micro USB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر به گونه ای است که این قسمت ها توسط روکش پلاستیکی محافظت می شوند و مشکلاتی مانند آنچه ذکر شد برای آن رخ نخواهد داد.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

کابل شارژ تسکو TC A31 به رابط های USB و microUSB در دو سمت مجهز می باشد و برای اتصال تمام دستگاه های دارای درگاه micro USB مانند گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدست بلوتوثی و... به لپ تاپ، کامپیوتر و پاوربانک جهت شارژ یا انتقال اطلاعات می توان از آن استفاده کرد.

رابط USB به کار رفته در این کابل شارژ از نوع USB 3.0 است و امکان بهره بردن از آن به منظور شارژ سریع وجود دارد. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری کارایی بسیار بالایی دارد.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو مدل TC A31 دارای رنگ بندی نیز می باشد و در رنگ های مشکی، بنفش و قرمز روانه بازار شده است. بنابراین می توانید تا این کابل را با گوشی خود ست کرده و رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی