دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-W31

عمر لامپ: 5000 ساعت حالت عادی و 10000 هزار ساعت حالت اقتصادی
وضوح تصویر:  XGA 1280*800
شدت روشنایی: 3200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 15,000 : 1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31

پروژکتور اپسون EB-W31 به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید سینمای خانگی را با ویدئو پروژکتور تجربه کنید!

این ویدئو پروژکتور برای تماشای فیلم های مهیج و باکیفیت و همچنین تماشای عکس های خانوادگی در ابعاد بزرگ بر روی صفحه نمایش گزینه بسیار ایده آلی است.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31

 

همچنین علاوه بر استفاده های خانگی می توان از دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 در ادارات و شرکت ها نیز استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31

سینمای خانگی اپسون EB-W31 در ابعاد 297 * 234 * 77 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را با خود حمل و جابجا نمود.

این ویدئو پروژکتور اپسون Epson قابلیت نمایش 1070 میلیون رنگ را دارد و از فناوری 3LCD در ساخت آن استفاده شده است. بنابراین رنگ های موجود در تصاویر و فیلم ها به شکلی طبیعی و شاداب توسط ویدئو پروژکتور Epson EB-W31 به نمایش درمی آیند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31

همچنین با توجه به نسبت کنتراست 15000:1 دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 باید از کیفیت و وضوح سایه روشن ها و قسمت های تاریک تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت.

ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-W31 یک ویدئو پروژکتور با کیفیت اچ دی HD است و رزولوشن آن برابر با 1280 * 800 پیکسل می باشد.

با در نظر گرفتن تمام این مشخصات در کنار هم می توان گفت که استفاده از ویدیو پروژکتور اپسون EB-W31 باعث می شود تا لذت تماشای فیلم های سینمایی برای شما دو چندان شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31

برای نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور Epson ر نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت چرا که این ویدئو پروجکشن اپسون Epson EB-W31 از قابلیت های تصحیح زاویه خودکار تا 30 درجه عمودی به صورت اتوماتیک و 30 درجه افقی به صورت دستی و امکان بزرگنمایی تا 1.2 برابر به صورت دستی بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا زاویه قرارگیری آن نسبت به پرده نمایش را متناسب با شرایط اتاق خود انتخاب نمایید.

در حالت کلی پروژکتور اپسون EB-W31 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 320 اینچ را داراست و می توان آن را در فاصله 1.68 تا 2.02 متری نسبت به پرده نمایش (برای نمایش در ابعاد 60 اینچ) قرار داد بنابراین می توانید بدون نگرانی بابت فضای محدود اتاق خود از ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31 استفاده نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 به اسپیکر داخلی 2 واتی مجهز است و در اتاق های کم سر و صدا و کوچک صدای قابل قبولی را به شما ارائه می دهد اما پیشنهاد می شود برای دستیابی به یک صدای باکیفیت و قوی از اسپیکر خارجی در کنار این پروژکتور بهره ببرید.

طول عمر بالای لامپ یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Epson EB-W31 محسوب می شود. این ویدئو پروژکتور حرفه ای به لامپی با توان 200 وات مجهز است که طول عمر آن برابر با 5000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 10000 ساعت در حالت اقتصادی می باشد و برای مدتی طولانی می توانید از آن برای تماشای فیلم های محبوبتان بدون نگرانی بابت صرف هزینه برای تعویض لامپ استفاده کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم شدت روشنایی 3200 لومنی ویدیو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 است که باعث شده تا بتوان از این پروژکتور در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کرد و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شد.

بر روی بدنه دیتا پروژکتور اپسون EB-W31 پورت های USB (نسخه های A و BVGA، HDMI، کامپوزیت، S-Video و MHL تعبیه شده و امکان اتصال دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر، لپ تاپ و حتی گوشی های هوشمند از طریق کابل به آن وجود دارد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور خانگی و دریافت قیمت پروژکتور اپسون EB-W31 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی