اسکنر کانن Canon Unit 201
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر کانن Unit 201

رزولوشن اپتیکال: 600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A3
سرعت اسکن: رنگی 4.5 ثانیه ، سیاه و سفید .3.5 ثانیه

معرفی اسکنر کانن Unit 201

اسکنر کانن Canon Unit 201 یک اسکنر تخت a3 است که به منظور استفاده های خانگی و اداری طراحی و عرضه شده است.

شما می توانید از این اسکنر برای تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از انواع اسناد کاغذی در سایز A3، کارت های شناسایی و دیگر کارت های پلاستیکی، کتاب و مجله استفاده نمایید.

معرفی اسکنر کانن Unit 201

از جمله قابلیت ها و امکانات اسکنر خانگی کانن Unit 201 می توان به تشخیص خودکار ابعاد سند ورودی، تنظیم لبه ها و راست کردن سند و تنظیم اتوماتیک میزان کنتراست و رزولوشن دستگاه اشاره نمود اما توجه داشته باشید که این اسکنر کانن قابلیت اسکن دو رو و اسکن نگاتیو را ندارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Canon Unit 201

برای تهیه اسکن از اسناد با استفاده از اسکنر تخت کانن Unit 201 ابتدا باید درب کاور آن را به سمت بالا باز کرده و سپس سند مورد نظر خود را بر روی سنسور نوری آن قرار دهید.

بنابراین از آنجایی که عمل اسکن در این اسکنر اداری کانن canon به صورت دستی انجام می شود و نیازی به مکش کاغذ به درون دستگاه وجود ندارد، می توانید با خیال راحت از اسناد مهم، قدیمی و دارای کاغذهای نازک به سادگی اسکن تهیه نمایید و از مشکلاتی مانند جمع شدن یا آسیب دیدن اسناد در حین اسکن خبری نخواهد بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Canon Unit 201

اسکنر اداری مدل Canon flatbed Unit 201 به سنسور CCD مجهز است و از رزولوشن 600 dpi بهره می برد. این مشخصات باعث می شوند تا فایل های اسکن شده با این اسکنر a3 رنگی از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار باشند و جزئیات موجود در سند ورودی نیز اسکن شوند.

ویژگی دیگری که باید مورد بررسی قرار بگیرد، سرعت اسکنر کانن Unit 201 می باشد. سرعت این اسکنر در هنگام انجام اسکن در سایز A4 به صورت سیاه و سفید برابر با 3 ثانیه و در هنگام اسکن رنگی برابر با 3.5 ثانیه می باشد.

همچنین همان طور که اشاره شد اسکنر Unit 201 از قابلیت اسکن در سایز A3 نیز برخوردار است که در این حالت سرعت اسکن سیاه و سفید آن برابر با 3.5 ثانیه و سرعت اسکن رنگی آن برابر با 4.5 ثانیه می باشد. این میزان سرعت در حالت های مختلف برای یک اسکنر تخت خانگی و اداری بسیار مناسب است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Canon Unit 201

اسکنر کانن Canon Unit 201

اسکنر کانن Canon Unit 201 با وزن 571*436*96 میلی متر و وزن 8.5 کیلوگرم به بازار عرضه شده و از جمله اسکنرهای رومیزی محسوب می شود.

برای اتصال این اسکنر به کامپیوتر یا لپ تاپ باید از طریق پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن و کابل USB استفاده کنید. اسکنر اداری Unit 201 با سیستم عامل های ویندوز XP، ویستا و 7 سازگار می باشد.

اسکنر کانن Canon Unit 201

در هنگام استفاده از اسکنر رنگی کانن Unit 201 به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر طول و عرض سند ورودی به این دستگاه به ترتیب نباید از 431.8 میلی متر و 297.4 میلی متر فراتر رود.

این محصول یکی از بهترین اسکنرهای موجود در بازار است که برای اطلاع از قیمت و خرید اسکنر کانن Unit 201 می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکنر کانن Canon Unit 201





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی