کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC94

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3/5 میلی متری

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر برای انتقال صدا میان دو دستگاه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله کابل های با دوام و مقاوم موجود در بازار به حساب می آید. همچنین برای کسانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل می باشد.

این کابل انتقال صدا دارای طول یک متر می باشد و در ساخت آن از روکشی فلزی که حالت فنری دارد، استفاده شده است. این روکش باعث شده تا کابل AUX فلزی تسکو TC94 از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی، پارگی و قطعی برخوردار باشد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر

در دو سر کابل AUX تسکو مدل TC94 رابط های 3.5 میلی متری تعبیه شده که نوع طراحی آن در یک سمت کابل به صورت 90 درجه می باشد. بنابراین اتصال این کابل به دستگاه های مختلف به سادگی انجام می پذیرد و می توان از آن در محیط ها و شرایط مختلف بهره برد.

شما می توانید از کابل انتقال صدا تسکو TC94 برای انتقال صدا از گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ به اسپیکر خارجی، ضبط ماشین، استریوی خانگی و گیرنده دیجیتال استفاده کنید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر

این کابل برای علاقه مندان به موسیقی کارایی بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا به موسیقی های مورد علاقه خود از طریق اسپیکرهای قدرتمند و با کیفیتی عالی گوش دهید.

شرکت ایرانی تسکو در ساخت کابل AUX تسکو مدل TSCO TC94 از آلیاژهای مرغوب مسی استفاده کرده که هم باعث انتقال سریع و باکیفیت صدا می شود و هم باعث شده تا این کابل در برابر نویزها و تداخل های سیگنالی مقاومت بالایی داشته باشد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر

کابل AUX تسکو مدل TC94 دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی است و در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای در بازار موجود می باشد. بنابراین می توانید متناسب با سلیقه خود، رنگ مورد نظرتان را از میان رنگ بندی ارائه شده برای این کابل انتخاب نمایید و آن را با تبلت یا گوشی خود ست کنید.

شما می توانید برای خرید و دریافت کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC94 طول 1 متر





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی