کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC92

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: AUX
دستگاه سازگار: مناسب برای دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری است و به منظور انتقال صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر

این کابل اتقال صدا که از لوازم جانبی موبایل به حساب می آید، برای علاقه مندان به موسیقی گزینه ایده آلی است و می توان از آن برای اتصال گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر، لپ تاپ و تمام دستگاه های دارای جک 3.5 میلی متری به اسپیکر، بلندگو، ضبط ماشین، استریو خانگی، گیرنده دیجیتال و دستگاه های پخش کننده دیگر استفاده کرد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر

کابل انتقال صدا تسکو TC92 دارای روکشی از جنس فلز فنری است و به آسانی در برابر صدمات احتمالی مانند گره خوردگی، کشیدگی و پارگی آسیب نمی بیند. ضمن اینکه این کابل AUX در برابر نویزهای محیط و تداخل سیگنال به طور کامل مقاوم می باشد و صدایی با کیفیت و پرقدرت را برای شما به ارمغان می آورد.

از آنجا که کابل AUX تسکو TC92 دارای رنگ بندی متنوع می باشد، امکان ست کردن آن با دستگاه های شما وجود دارد. لازم به ذکر است که این کابل انتقال صدا در رنگ های آبی، بنفش، سبز، قرمز و مشکی و با طول یک متر ارائه شده است و طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، جنس آلومینیومی کانکتورهای کابل انتقال صدا AUX تسکو TC92 است که باعث انتقال سریع و با کیفیت صدا میان دو دستگاه می شود. این کانکتور در برابر تداخل های الکتریکی مقاوم هستند و در صورت استفاده صحیح تا ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر

اگر از طرفداران و علاقه مندان به موسیقی هستید می توانید با استفاده از کابل صدا AUX تسکو TSCO TC92 طول 1 متر به موسیقی های محبوب خود با اسپیکرهای قدرتمند گوش دهید و لذت شنیدن آنها را برای خود دو چندان نمایید.

برای دریافت قیمت و خرید کابل AUX تسکو TC92  به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا برای دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش از طریق شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی