دستگاه تست اسکناس کاسی Casi DL-1000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه تست اسکناس کاسی DL-1000

نوع دستگاه: دستی
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی دستگاه تست اسکناس Casi DL-1000

دستگاه تست اسکناس یکی از تجهیزات مهم و حساس در محیط های بانکی و صرافی ها است که برای تشخیص اصالت اسکناس و جعلی نبودن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi DL-1000 از جمله دستگاه های دقیق و سریع موجود در بازار است که به دو لامپ ماوراء بنفش و سفید مجهز می باشد. از لامپ سفید موجود در این تست اسکناس می توان برای تشخیص اصالت نوار فلزی داخل اسکناس و الگوهای نامرئی موجود بر روی آن بهره برد.

نوع تشخیص این دستگاه تست اسکناس و تراول به صورت دستی می باشد و در هر لحظه می توان یک برگ اسکناس را جهت تشخیص اصالت آن در این دستگاه قرار داد.

معرفی دستگاه تست اسکناس Casi DL-1000

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi DL-1000

دستگاه تست اسکناس کاسی DL-1000 در ابعاد 200*120*160 میلی متر و وزن 570 گرم به بازار عرضه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند.

این دستگاه تست اسکناس رومیزی دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی می باشد و در مواجهه با آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار، افزایش دما و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهد.

بر روی بدنه تست اسکناس کاسی DL-1000 یک سوئیچ تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا لامپ مورد نظر خود را جهت انجام عملیات تست انتخاب نمایید. برای این منظور اگر قصد انجام تست با استفاده از لامپ ماوراء بنفش را دارید باید سوئیچ را به سمت راست و اگر قصد انجام تست با استفاده از لامپ سفید را دارید سوئیچ را به سمت چپ حرکت دهید. ضمن اینکه با قرار دادن سوئیچ در قسمت میانه این دو حالت، دستگاه خاموش می شود.

چنانچه قصد خرید اینترنتی دستگاه تست اسکناس را دارید می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه تست اسکناس با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi DL-1000





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی