اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اثر انگشت درمالوگ +ZF1

نوع اسکن: نوری
پورت اتصال: USB 2.0 High Speed
سایز اسکن: صفحه سکن 25*18 میلی متر و تصویر اسکن شده 16.3*24.4 میلی متر

معرفی اسکنر اثر انگشت درمالوگ +ZF1

اسکنر اثر انگشت درمالوگ ZF1+ هم از قابلیت اسکن اثر انگشت و هم خواندن کارت های هوشمند برخوردار است و کارایی بالایی در مراکز تشخیص هویت، پلیس +10، مراکز دولتی و امنیتی دارد.

معرفی اسکنر اثر انگشت درمالوگ +ZF1

این اسکنر توانایی خواندن کارت های هوشمند و شناساییِ ذخیره شده بر اساس اثر انگشت افراد را دارد و تنها کافی است تا کارت را در درگاه تعبیه شده بر روی بدنه آن قرار دهید تا اطلاعات هویتی شخص تأیید یا رد شود.

 اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1 با ابعاد 60 * 99 * 49 میلی متر و وزن 235 گرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر اثر انگشت +Dermalog ZF1

اسکنر انگشت نگاری درمالوگ ZF1 پلاس از جمله اسکنرهای تک انگشتی محسوب می شود و عملکردی عالی در اسکن اسکن های خشک و کاملاً خیس از خود نشان می دهد.

رزولوشن اسکنر تک انگشتی درمالوگ +ZF1  برابر با 500 dpi (480 * 320 پیکسل) است و تصاویر اسکن شده با آن از دقت، وضوح و کیفیت بسیار مطلوبی بهره می برند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر اثر انگشت +Dermalog ZF1

همچنین  اسکنر اثر انگشت درمالوگ مدل +Dermalog ZF1 به متدهای بهینه سازی اتوماتیک تصاویر اسکن شده برخوردار است و تصاویر بی کیفیت و ثبت شده در شرایط نامطلوب را ترمیم می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر اثر انگشت +Dermalog ZF1

ابعاد صفحه اسکن اسکنر اثر انگشت نوری درمالوگ +ZF1 برابر با 25 * 18 میلی متر می باشد و طراحی آن به گونه ای است تا انگشت قرار گرفته بر روی آن به آسانی و بدون نیاز به صرف دقت بالا توسط کاربر بر روی صفحه هدایت شود.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1

اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1 دارای امنیت بسیار بالایی است و قادر به تشخیص زنده بودن انگشت قرار گرفته بر روی آن و جلوگیری از ثبت اثر انگشت های جعلی می شود.

در رابطه با مشخصات تصاویر خروجی دستگاه اسکنر انگشت درمالوگ +ZF1 باید به این نکته اشاره کنیم که حداکثر ابعاد آنها برابر با 24.4 * 16.3 میلی متر خواهد بود.

همچنین حجم این تصاویر با استفاده از فرمت BMP برابر با 160 کیلوبایت و با استفاده از فرمت WSQ-Compressed تنها برابر با 18 کیلوبایت می باشد و می توان تعداد بالایی از آنها را بر روی هارد دیسک کامپیوتر ذخیره نمود.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1

بنابراین اسکنر درمالوگ +Dermalog ZF1 برای استفاده در محیط های دارای مراجعه کننده زیاد گزینه ایده آلی به شمار می آید.

اسکنر انگشت نگاری +Dermalog ZF1 عمل اسکن را به صورت نوری انجام می دهد و به یک سنسور LED با طول عمر و دوام بالا مجهز می باشد.

همراه با اسکنر اثر انگشت +Dermalog ZF1 یک کابل USB به طول 1.8 متر ارائه می شود که برای اتصال اسکنر به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که قصد خرید اسکنر اثر انگشت برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش از طریق شماره 73027-021 در تماس باشید همچنین جهت اطلاع و مقایسه قیمت دستگاه اسکنر اثر انگشت به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ +Dermalog ZF1





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی