دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZU610T-W

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 1200*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 6000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 300000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZU610T-W

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W در ابعاد 404**160*386 میلی متر و وزن حدود 11 کیلوگرم عرضه شده و به صورت متصل به سقف یا ایستاده بر روی میز قابل استفاده می باشد.

این ویدئو پروژکتور یک انتخاب مناسب برای استفاده در اتاق جلسه مدیران شرکت ها و سازمان ها، سالن های همایش و کنفرانس و مکان های تفریحی می باشد و از جمله پروژکتورهای لیزری به شمار می آید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZU610T-W

پروژکتور لیزری اپتما ZU610T-W مجهز به فناوری DuraCore است که باعث نمایش با کیفیت و طبیعی رنگ ها از طریق منبع نور لیزری آن می شود.

منبع نور لیزری به کار رفته در این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از طول عمری حداکثر برابر با 30 هزار ساعت بهره می برد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZU610T-W

قابلیت نمایش تصاویر به صورت 360 درجه ای و در حالت پرتره، امکان تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و افقی، جابجایی لنز تا 20 درجه عمودی و 10 درجه افقی و بزرگنمایی تصاویر تا 1.6 برابر به صورت دستی باعث شده اند تا نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور اپتما ZU610T-W در محیط ها و سالن های مختلف به آسانی انجام شود.

شما می توانید با استفاده از این قابلیت ها دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W را در زوایای متفاوت نسبت به پرده نمایش قرار دهید و با توجه به محدودیت فضای محل نصب بهترین مکان را برای قرار دادن آن انتخاب نمایید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZU610T-W

یکی از مشخصه های مهم ویدیو پروژکتور اپتما ZU610T-W میزان روشنایی 6000 لومنی آن است که استفاده از آن را در اتاق ها و سالن های روشن و پرنور و حتی در فضای باز در طول روز امکان پذیر کرده و در محیط های مختلف با شرایط نوری متفاوت تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. در هنگام تنظیم روشنایی پروژکتور به نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور توجه داشته باشید.

ویدئو دیتا پروژکتور اپتما ZU610T-W به فناوری DLP مجهز است و بالاترین نسبت کنتراست، سرعت پاسخ دهی مطلوب و عملکردی عالی در نمایش رنگ را ارائه می دهد.

باید به این نکته اشاره کنیم که نسبت کنتراست این ویدیو پروژکتور در بهترین حالت برابر با 300000:1 است و قسمت های تیره موجود در تصاویر و سایه روشن ها با وضوح و کیفیتی عالی توسط آن به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZU610T-W

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W

میزان رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W است که برابر با 1920*1200 پیکسل می باشد و می توان از کیفیت، وضوح و شفافیت تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت.

ویدئو پروجکشن اپتما ZU610T-W به 3 پورت HDMI (شامل MHL)، VGA، S-Video، ورودی صدا، ورودی میکروفون، پورت مینی USB و پورت مخصوص نمایش 3D مجهز است و اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو، دستگاه های پخش بلوری سه بعدی و... وجود دارد.

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتوما ZU610T-W این است که در صورت اتصال پروژکتور با کابل HDMI به دستگاه منبع پخش، به محض روشن کردن دستگاه ویدئو پروژکتور به صورت خودکار روشن می شود و دیگر نیازی به روشن کردن آن به صورت مستقیم نیست.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W

یکی دیگر از راه های ارتباطی پروژکتور اپتما مدل Optoma ZU610T-W پورت HDBaseT آن است که به شما اجازه می دهد تا از طریق یک کابل ساده با طول حداکثر 100 متر، بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان و با کیفیتی عالی از منبع پخش به پروژکتور منتقل نمایید.

ویدیو پروژکتور اپتما ZU610T-W توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ را داراست که برای دستیابی به این ابعاد فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش بین 1.37 تا 7.99 متر می تواند باشد. 

سازگاری با نرم افزار Creston Roomview یکی دیگر از قابلیت های ویدئو پروژکتور ZU610T-W است که با نصب آن بر روی دستگاه های مختلف می توانید از هر جایی که هستید، پروژکتور خود را کنترل و وضعیت عملکرد آن را بررسی نمایید.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور اپتما ZU610T-W می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و هم چنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZU610T-W





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 10 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی