دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZH420UST-B

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 1200*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 100000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH420UST-B

امروزه ویدئو پروژکتور به یکی از وسایل پرکاربرد در کلاس های آموزشی و جلسات اداری تبدیل شده است. یک ویدئو پروژکتور باکیفیت می تواند نقش بسزایی در ارائه هر چه بهتر مطالب مورد نظر شما به مخاطبانتان داشته باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B از جمله ویدئو پروژکتورهای پرطرفدار موجود در بازار است که برای استفاده در کلاس های آموزشی کوچک، اتاق های جلسه اداری و درون سازمانی و نمایش بر روی تابلوهای تبلیغاتی به عنوان صفحه نمایش دیجیتالی گزینه ایده آلی به شمار می آید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH420UST-B

این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از قابلیت نصب در فضاهای محدود برخوردار است و قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله بسیار کم می باشد.

به عنوان مثال برای نمایش تصاویر در ابعاد 100 اینچ کافی است تا ویدیو پروژکتور اپتما ZH420UST-B را تنها در فاصله 12 اینچی 305 میلی متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH420UST-B

دیتا پروژکتور اپتما ZH420UST-B یک پروژکتور لیزری است. با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی می توان به این نکته اشاره کرد که پروژکتورهای لیزری از طول عمر بالاتری برخوردارند و تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض یا سرویس آن ها نخواهید داشت.

طول عمر منبع نور لیزر در ویدیو پروژکتور اپتما ZH420UST-B حداکثر برابر با 30 هزار ساعت است و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH420UST-B

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور لیزری اپتما مدل ZH420UST-B برابر با 4000 لومن است و می توانید با استفاده از آن در محیط های روشن و پرنور نیز از تصاویری درخشان و شفاف بهره مند شوید.

یکی از ویژگی های مهم دیتا ویدیو پروژکتور اپتما ZH420UST-B میزان رزولوشن عالی آن است که در حالت عادی برابر با 1920*1080 پیکسل و در بهترین حالت برابر با 1920*1200 پیکسل می باشد و تصاویری باکیفیت، واضح و دارای رنگ های طبیعی و شاداب را به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH420UST-B

نوع فناوری به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B برای نمایش تصاویر، DLP است که باعث ارائه تصاویری با بالاترین نسبت کنتراست و سرعت پاسخدهی عالی می شود.

لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 100000:1 می باشد و رنگ مشکی و نواحی تاریک موجود در تصاویر با وضوح و کیفیتی عالی توسط آن به نمایش درخواهند آمد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B

مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز یکی دیگر از ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B به حساب می آید.

این پروژکتور با فناوری HDBaseT سازگار است که براساس آن می توانید از طریق یک کابل ساده هم از پروژکتور خود در قالب شبکه های کابلی استفاده کنید و هم صدا و تصویر را با کیفیتی عالی به صورت هم زمان از منبع پخش به آن انتقال دهید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B

طول این کابل می تواند تا 100 متر نیز باشد و بنابراین دیگر نیازی نیست تا ویدئو پروژکتور و منبع پخش تصاویر در کنار هم و در یک اتاق قرار داشته باشند. این ویژگی به خصوص در هنگام مواجهه با فضای محدود برای نصب پروژکتور کارایی بالایی دارد.

از دیگر پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور مدل Optoma ZH420UST-B می توان به پورت های HDMI، VGA، ورودی و خروجی 3.5 میلی متری صدا، سریال و ورودی میکروفون اشاره کرد که اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور و... از طریق کابل را برای شما آسان می کنند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B

همچنین این پروژکتور به اسپیکر داخلی 10 واتی مجهز است و صدایی واضح و قوی را در هنگام نمایش تصاویر به شما ارائه می دهد.

ویدیو پروژکتور Optoma ZH420UST-B توانایی اتصال به انواع دستگاه های پخش بلوری 3D و نمایش تصاویر به صورت سه بعدی را دارد که در هنگام استفاده های آموزشی می تواند کارایی بالایی داشته باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH420UST-B





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 10 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی