دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما UHD50

عمر لامپ: 4000 ساعت با بالاترین میزان روشنایی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 2160*4096 4K
شدت روشنایی: 2400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 500000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHD50

با دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50 اتاق نشیمن منزل خود را به سالن سینما تبدیل کنید. این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma با قابلیت هایی مانند نمایش تصاویر با کیفیت 4K، نسبت کنتراست 500000:1 و ارائه رنگ هایی طبیعی، زنده و درخشان لذت تماشای فیلم های سینمایی محبوبتان را برای شما چند برابر می کند.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHD50

همچنین ویدئو پروژکتور 4K اپتما UHD50 توانایی نمایش تصاویر به صورت سه بعدی را دارد و تجربه ای بی نظیر را در نمایش فیلم و بازی های کامپیوتری در ابعاد بزرگ برای شما به ارمغان می آورد. از این نظر می توان این پروژکتور را بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی نیز دانست.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHD50

ویدئو پروژکتور اپتما UHD50 قابلیت نمایش تصاویر با استفاده از تکنولوژی HDR را دارد که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق بیشتر و نمایش رنگ سفید به صورت درخشان تر نسبت به پروژکتورهای فاقد این فناوری می شود.

شما می توانید نوع نمایش تصاویر مورد نظر خود را از میان حالت های عادی، روشن، نمایش جزئیات و سینمایی انتخاب نمایید و در هر حالت میزان روشنایی و کنتراست به صورت اتوماتیک توسط ویدئو پروژکتور تنظیم می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHD50

علاوه بر این ویدیو پروژکتور اپتما UHD50 به فناوری Dynamic Black مجهز است و توانایی بالایی در نمایش سایه روشن ها و قسمت های تاریک موجود در تصاویر دارد. بنابراین با استفاده از این فناوری کوچکترین جزئیات موجود در فیلم یا بازی درحال نمایش بر روی پرده از چشمان شما مخفی نخواهد ماند.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که از آنجا که شدت روشنایی دیتا پروژکتور اپتما UHD50 برابر با 2400 لومن می باشد، بهتر است تا برای نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت و شفافیت، ابتدا چراغ های اتاق را خاموش کنید و سپس نمایش فیلم مورد علاقه خود را بر روی پرده آغاز نمایید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHD50

لامپ ویدئو پروژکتور در این محصول از نوع 240 واتی است و در هنگام استفاده از آن برای نمایش با بالاترین میزان روشنایی تا 4000 ساعت، در حالت اکو اقتصادی تا 10000 ساعت و در حالت داینامیک تا 15000 ساعت عمر خواهد کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50 به دو اسپیکر داخلی 5 واتی مجهز است و در کنار تصاویر باکیفیت، صدایی قابل قبولی را نیز به شما ارائه می دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50

اما اگر قصد دارید تا در هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی کامپیوتری به اوج هیجان برسید، پیشنهاد می کنیم تا از یک اسپیکر قوی تر خارجی نیز در کنار این ویدئو پروژکتور استفاده کنید.

برای اتصال دیتا ویدیو پروژکتور اپتما UHD50 به دستگاه های دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید از طریق پورت های تعبیه شده بر روی بدنه این دیتا پروژکتور، آن را به انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی مانند آخرین نسل کنسول های بازی، دستگاه های پخش بلوری 3D، دستگاه های پخش ویدئو 4K، تلویزیون، گوشی های هوشمند، لپ تاپ و... از طریق کابل متصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50

یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma UHD50 که سبب تمایز آن با دیگر پروژکتورهای خانگی شده، مجهز بودن آن به امکان جابجایی لنز تا 15 درجه عمودی است.

این ویژگی در کنار امکان تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی و بزرگنمایی تصویر تا 1.3 برابر به صورت دستی باعث شده است تا نصب و راه اندازی این ویدئو پروژکتور به سادگی هر چه تمام تر انجام شود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50

شما می توانید با استفاده از دیتا پروژکتور Optoma UHD50 فیلم های سینمایی و مسابقات ورزشی را در ابعاد 34.1 تا 302.4 اینچ تماشا کنید. برای این منظور ویدیو پروژکتور خود را در فاصله ای بین 0.88 تا 10.6 متر نسبت به پرده نمایش باید قرار دهید.

از این جهت ویدیو پروژکتور اپتما Optoma UHD50 هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتا بزرگ قابل استفاده می باشد.

برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور سینمای خانگی به سایت ایده برتر مراجعه کرده و دریافت مشاوره و راهنمایی قبل از خرید ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD50





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 10 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی