دستگاه تست اسکناس کاسی Casi
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه تست اسکناس کاسی

نوع دستگاه: دستی
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی دستگاه تست اسکناس Casi

این روزها با رواج اسکناس های تقلبی، دستگاه تست اسکناس به یکی از تجهیزات پرکاربرد برای مشاغلی که با پول نقد سروکار دارند، تبدیل شده است.

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi یکی از دستگاه های باکیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار می باشد که در انواع محیط های بانکی، مؤسسات مالی، صرافی ها و بورس می توان از آن به منظور تشخیص اصالت اسکناس استفاده کرد.

این دستگاه تست اسکناس و تراول به صورت دستی عمل می کند و برای انجام تست باید اسکناس ها را به صورت تکی در زیر لامپ های آن قرار دهید.

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس کاسی به لامپ های ماوراء بنفش و لامپ سفید (واترمارک) مجهز می باشد و از دقت بسیار بالایی در تشخیص جعلی بودن یا نبودن اسکناس از خود نشان می دهد.

معرفی دستگاه تست اسکناس Casi

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi

لامپ ماوراء بنفش تعبیه شده در دستگاه تست اسکناس کاسی Casi به منظور تشخیص نوار و طرح های نامرئی موجود بر روی اسکناس و لامپ سفید به منظور تشخیص نوار فلزی درون اسکناس به کار می رود.

بر روی بدنه این تست اسکناس یک دکمه تعبیه شده که امکان انتخاب لامپ مورد نظر را به شما می دهد. برای این منظور چنانچه قصد انجام عملیات تست با لامپ ماوراء بنفش را دارید، دکمه را بر روی عبارت UV و چنانچه استفاده از لامپ سفید را دارید دکمه را بر روی عبارت W/M قرار دهید.

 

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi

 

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه تست و تشخیص اسکناس تقلبی مدل کاسی Casi مجهز بودن آن به ذره بین است که باعث دقیق تر انجام شدن تشخیص اصالت اسکناس می شود.

تست اسکناس کاسی در ابعاد 200 *120*160 میلی متر و وزن 570 گرم روانه بازار شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت فروش دستگاه تست اسکناس رومیزی کاسی Casi و همچنین خرید انواع دستگاه تست اسکناس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 

دستگاه تست اسکناس کاسی Casi





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 10 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی