پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-M5194

قابلیت: چاپ
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید:
20 برگ در دقیقه یک رو - 11 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 2400*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-M5194

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194 یکی از کم هزینه ترین پرینترهای جوهرافشان موجود در بازار است که از قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو بهره می برد. با تهیه و استفاده از این پرینتر، نیازی به صرف هزینه برای تعویض های پی در پی کارتریج نخواهید داشت و می توانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید.

چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-M5194 در ادارات و شرکت های کوچک، منازل و کسب و کارهایی با حجم کاری کم قابل استفاده می شود و از توانایی بالایی در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید برخوردار است. پس برای آشنایی با مشخصات این پرینتر جوهر افشان بادوام و دارای قابلیت های متعدد، با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-M5194

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-M5194

کیفیت چاپ پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-M5194 و میزان رزولوشن آن به حدی است که می توان کیفیت، خوانایی و وضوح متن های چاپ شده با آن را با قوی ترین پرینترهای لیزری مقایسه کرد! این پرینتر از رزولوشن 1200*2400 dpi بهره می برد و بهترین کیفیت را در چاپ به شما ارائه می دهد.

در کنار کیفیت عالی، باید به سرعت چاپ قابل قبول این دستگاه نیز اشاره کنیم که در حالت یک رو برابر با 20 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 11 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر اداری و خانگی قابل قبول است و می توانید از آن برای چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-M5194

در حالت کلی پرینتر اپسون WF-M5194 را می توان برای انجام 45000 پرینت در ماه مورد استفاده قرار داد. اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت اپسون از آن برای 2500 پرینت در طول ماه استفاده کنید.

برای نصب و راه اندازی چاپگر جوهر افشان اپسون WF-M5194 کار سختی پیش رو نخواهید داشت. احتمالاً بارها برایتان پیش آمده که در هنگام نصب پرینتر در منزل و محل کار با مشکلاتی مانند فاصله زیاد پرینتر با کامپیوتر، کوتاهی کابل یا دسترسی سخت به پورت های ارتباطی کامپیوتر مواجه شده باشید. این پرینتر جوهر افشان با توجه به اینکه به وای فای داخلی مجهز است، شما را از این مشکلات نجات می دهد و می توانید بدون نیاز به سیم انواع کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی، تبلت و تمام دستگاه های به وای فای را به آن متصل کنید.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-M5194

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5194

شاید بتوان یکی از مشخصات مهم پرینتر جوهر افشان اپسون WF-M5194 را سازگاری آن با کارتریج مشکی مدل 792XL باشد. این کارتریج پرینتر جوهر افشان از جمله با کیفیت ترین کارتریج های شرکت اپسون است که دارای ظرفیت چاپ 10 هزار برگ می باشد. این میزان ظرفیت برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Pro WF-M5194 برای کار با کارتریج های اصل اپسون طراحی شده و استفاده از کارتریج های دیگر به کیفیت عملکرد آن آسیب خواهند زد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5194

شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای براق مخصوص اپسون و کاغذهای مخصوص چاپ عکس در پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194 سیاه و سفید استفاده کنید.

پرینتر اپسون WF-M5194 از لحاظ گنجایش کاغذ نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سینی اصلی آن ظرفیت 250 برگ و سینی پشتی آن دارای طرفیت 80 برگ می باشند. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید یک سینی دیگر با ظرفیت 250 برگ به صورت جداگانه تهیه کرده و از آن در دستگاه خود بهره ببرید. در این حالت ظرفیت کلی کاغذ پرینتر تک کاره اپسون WF-M5194 به 580 برگ می رسد و خیال شما را بابت قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه راحت می کند.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه صحیح قرار دادن کاغذ درون پرینتر به مقالات سایت ایده برتر سر بزنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5194

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194

علاوه بر اتصال بدون سیم، امکان استفاده از پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194 در شبکه های کابلی وجود دارد. در این حالت شما می توانید از این پرینتر در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. این ویژگی به خصوص در کسب و کارهایی که به صورت تیمی یا گروهی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.

پرینتر بی سیم تک کاره اپسون WF-M5194 با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگار است و به سادگی می توان از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف بهره برد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194

شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت انواع پرینتر جوهر افشان و اطلاع از نحوه خرید پرینتر رومیزی اپسون WF-M5194 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-M5194





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 11 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی