صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پی تو سی J-100

سایز مانیتور: 15 اینچ
کشو پول: ندارد، دارای پورت مخصوص اتصال به کشو پول
صفحه نمایش ال سی دی : Resistive Touch

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی J-100

صندوق فروشگاهی یکی از تجهیزات مهم و ضروری در انواع محیط های فروشگاهی است که برای جمع آوری اطلاعات کالاهای خریداری شده مشتری، محاسبه قیمت، دریافت مبلغ از مشتری و صدور فاکتور و رسید کاربرد بسیار بالایی دارد.

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی J-100

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100 یکی از انواع صندوق فروشگاهی موجود در بازار است که ساخت کشور کره جنوبی می باشد و از طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد.

این صندوق فروشگاهی در خرده فروشی ها، سوپرمارکت ها، کافی شاپ ها، فست فودها، رستوران ها و اغلب پایانه های فروشگاهی قابل استفاده می باشد و به خصوص برای استفاده در محیط های کوچک و دارای فضای محدود گزینه مناسبی است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی J-100

شاید بتوان مهم ترین قابلیت صندوق فروشگاهی پی تو سی J-100 را پورت های ارتباطی کامل آن دانست که امکان اتصال این صندوق به انواع فیش پرینتر حرارتی، بارکد خوان، کیبورد و کشوی پول صندوق فروشگاهی را فراهم می آورد.

این صندوق مکانیزه فروشگاهی به شش پورت USB، یک پورت Mini USB، LAN و سریال مجهز می باشد و اتصال آن به دستگاه های دیگر به سادگی انجام می پذیرد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم سخت افزار به کار رفته در صندوق فروشگاهی P2C J-100 می باشد که باعث شده است تا این دستگاه از قدرت پردازشی و سرعت بسیار بالایی در هنگام کار با آن برخوردار باشد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی J-100

برای بررسی تخصصی تر مشخصات سخت افزاری صندوق فروشگاهی سوپرمارکت P2C J-100 باید بگوییم که این صندوق فروشگاهی به پردازنده مرکزی چهار هسته ای Celeron J1900 ساخت اینتل مجهز است. این پردازنده مرکزی دارای 2 مگابایت حافظه کش و سرعت 2 گیگاهرتز می باشد و عملکرد بسیار مطلوبی در انجام پردازش های مورد نیاز از خود نشان می دهد.

همچنین صندوق فروشگاهی پی تو سی J-100 دارای هارد دیسک SSD با ظرفیت 64 گیگابایت با قابلیت ارتقا و حافظه رم DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت با قابلیت ارتقا به 8 گیگابایت نیز برخوردار است.

در مجموع باید گفت که صندوق فروشگاهی J-100 از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند کندی عملکرد یا هنگ کردن مواجه نخواهید شد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی P2C J-100

صفحه نمایش به کار رفته در صندوق فروشگاهی رستوران مدل P2C J-100 از تکنولوژی Resistive Touch برخوردار است و از دقت بالایی در هنگام لمس آن بهره می برد. این صفحه نمایش 15 اینچی به صورت تمام رنگی طراحی شده و رزولوشن آن برابر با 1024*768 پیکسل می باشد. بنابراین متون به نمایش درآمده بر روی آن شامل اطلاعات اجناس و قیمت ها به طور کامل واضح و خوانا خواهند بود.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی P2C J-100

علاوه بر این، امکان نصب نمایشگر دوم نیز بر روی صندوق فروشگاهی لمسی پی تو سی J-100 وجود دارد. شما می توانید با تهیه صفحه نمایش دوم به صورت جداگانه، از آن برای نمایش اطلاعات به مشتریان خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی لمسی P2C J-100 با صفحه نمایش های VFD، LCD 9.7 اینچ و LCD 15 اینچ سازگار است که در صورت نیاز می توانید از یکی از آنها به عنوان نمایشگر دوم بهره ببرید.

صندوق فروشگاهی لمسی J-100 در رنگ های قرمز، مشکی، نارنجی و سبز و با ابعاد 354*246*352 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم ارائه شده و فضای نسبتا کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100 دارای فن خنک کننده نیست و در هنگام استفاده از آن هیچ گونه صدایی تولید نمی کند. همچنین این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه ها می شود.

از این صندوق فروشگاهی لمسی باید در محدوده دمایی صفر تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 90 درصد استفاده شود. بنابراین امکان استفاده از این دستگاه در مکان های متفاوت با شرابط محیطی مختلف وجود دارد.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100

قابلیت نصب دستگاه کارتخوان مغناطیسی از دیگر امکانات صندوق فروشگاهی مدل P2C J-100 به حساب می آید که باعث خدمات دهی بهتر و آسان تر شما به مشتریان در هنگام دریافت مبلغ از آنها می شود.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با راهنمای خرید صندوق فروشگاهی و دریافت قیمت صندوق فروشگاهی P2C J-100 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-100





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 11 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی