دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب فراافزار Fara AC 220

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت شناسایی، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 2000 عدد
نمایشگر : TFT

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC 220

با استفاده از دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220 می توانید ساعات ورود و خروج کارکنان را با دقت و سرعت بالایی ذخیره کرده و از آنها متناسب با فیلدها و معیارهای مختلف گزارش بگیرید.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC 220

این دستگاه حضور و غیاب قابلیت تشخیص افراد از طریق اثر انگشت، کارت مغناطیسی (بدون نیاز به تماس کارت با دستگاه) و وارد کردن رمز عبور از طریق صفحه کلید را داراست و در انواع محیط های اداری، شرکتی، سازمانی و... می توان از آن استفاده کرد.

دستگاه کنترل تردد فراافزار Fara AC 220 مجهز به حسگرهای ضد تقلب است و از قابلیت تشخیص اثر انگشت های جعلی بهره می برد. بنابراین احتمال ثبت ورود و خروج های غیر واقعی با آن در حد صفر است.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC 220

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC 220

حسگر اثر انگشت به کار رفته در دستگاه کنترل تردد فراافزار Fara AC220 دارای دقت 500 dpi و سرعت تشخیص آن 0.8 ثانیه است و برای استفاده در محیط های کاری با تعداد کارمندان متوسط بسیار مناسب می باشد.

دقت و سرعت بالا از مهم ترین معیارهای یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت هستند و باعث می شوند تا با اولین تماس انگشت با سطح حسگر، اطلاعات کاربر جمع آوری شده و ساعت ورود یا خروج آنها ثبت شود. اگر دستگاه حضور و غیاب از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد و تشخیص اثر انگشت پرسنل با تأخیر انجام شود، هم باعث اتلاف وقت کارمندان می شود و هم از بازدهی کار آنها می کاهد.

در حالت کلی دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل Faraafzar Fara AC 220 امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد و ذخیره 2000 اثر انگشت را به شما می دهد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند مشکلات ذکر شده در این بخش مواجه نخواهید شد. همچنین این دستگاه ظرفیت ذخیره 300 هزار ورود و خروج ثبت شده و 2000 کارت مختلف را دارد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC 220

دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220

دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara AC220 به UPS داخلی مجهز است و در هنگام قطعی برق نیز به کار خود ادامه می دهد. بنابراین اگر برق در ساعات ورود یا خروج کارمندان به محل کار قطع شود، مشکلی برای ثبت ساعات آن نخواهید داشت.

برای انتقال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه کنترل تردد Fara AC220 به کامپیوتر یا لپ تاپ، هم می توانید از کابل USB برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده کنید و هم می توانید از فلش مموری بهره ببرید. ضمن اینکه دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220 دارای پورت LAN نیز هست و می توان از آن در شبکه و در ارتباط با چند دستگاه مختلف استفاده کرد.

دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220

راه دیگر دسترسی به اطلاعات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی فراافزار Fara AC220 استفاده از نرم افزار رایگان و کاملاً فارسی فراافزار است که همراه با این دستگاه ارائه می شود. این نرم افزار تحت وب است و به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به دستگاه دسترسی داشته باشید و از اطلاعات آن خروجی و گزارش بگیرید.

منوی دستگاه حضور و غیاب AC220 در زبان های فارسی و انگلیسی ارائه شده که می توانید متناسب با نیاز خود آن را تنظیم کنید. در این منو بخشی برای تست سلامت کلیه قسمت های دستگاه تعبیه شده که به خطایابی و بهبود عملکرد آن کمک زیادی می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیاب مدل Faraafzar Fara AC 220 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید این محصول نیاز به راهنمایی دارید، می توانید سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان شرکت ایده برتر در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

دستگاه حضور و غیاب فراافزار Faraafzar Fara AC 220





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 11 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی