کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل VGA تسکو TC 584

طول کابل: 3 متر
نوع کابل: VGA

کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر

کابل VGA یکی از کابل های پرکاربرد است که برای اتصال مانیتور به کیس کامپیوتر و انتقال تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در منزل یا محل کارتان با کامپیوتر رومیزی کار می کنید، حتماً تجربه استفاده از کابل VGA را داشته اید و شاید با مشکلاتی مانند تأخیر در انتقال تصاویر یا قطعی و پارگی کابل به مرور زمان مواجه شده باشید. کابل VGA تسکو TSCO TC 584 یک راه حل ایده آل برای این مشکلات می باشد که با طول 3 متر به بازار عرضه شده است.

کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر

این کابل به رابط های VGA 15 پین مجهز است و برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت VGA به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از کامپیوترها، لپ تاپ ها و ویدئو پروژکتورها به پورت VGA مجهز هستند و استفاده از کابل VGA برای انتقال تصاویر میان آنها ضروری است. در هنگام استفاده از این کابل رابط توجه داشته باشید که هر دو دستگاه مبدأ و مقصد دارای درگاه VGA باشند.

کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر

از جمله مشخصات کابل رابط وی جی ای تسکو TC 584 باید به روکش PVC آن اشاره کنیم که مقاومت بالایی به کابل در برابر کشیدگی، پارگی، قطعی یا گره خوردگی بخشیده است. همچنین رابط های این کابل به گونه ای طراحی شده اند تا از نوسانات مغناطیسی و تداخل های سیگنال جلوگیری شود و تصاویر با کیفیت و سرعت بسیار مطلوبی بین دو دستگاه منتقل شوند.

کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر

کابل رابط تسکو TC 584 از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح از آن برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

برای دریافت قیمت کابل رابط و کسب اطلاعات لازم در مورد خرید کابل VGA تسکو TSCO TC 584 طول 3 متر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 13 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی