دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما HD27HDR

عمر لامپ:در حالت اقتصادی (اکو) 10000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 3400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 50000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما HD27HDR

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR یک ویدئو پروژکتور خانگی Full HD است که لذت تماشای فیلم های سینمایی باکیفیت و مسابقات ورزشی و انجام بازی های گرافیکی روز را برای شما دو چندان می کند! پیشنهاد می کنیم که اگر از طرفداران هیجان و سینما هستید، حتماً سینمای خانگی را با ویدئو پروژکتور تجربه کنید و لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما HD27HDR

علاوه بر این ویدئو پروژکتور HD27HDR توانایی نمایش فیلم ها و بازی ها به صورت سه بعدی را نیز دارد و تجربه ای تکرارنشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید به راحتی این ویدئو پروژکتور را به دستگاه های پخش کننده بلوری 3D و جدیدترین نسل کنسول های بازی متصل کنید و از تصاویر سه بعدی واقعی بهره مند شوید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma HD27HDR

ویدئو پروژکتور Optoma HD27HDR از قابلیت نمایش تصاویر به صورت HDR برخوردار است و رنگ سفید موجود در تصاویر را درخشان تر و رنگ مشکی را با عمق بیشتر نسبت به سایر پروژکتورهای خانگی به نمایش درمی آورد. شما این امکان را دارید تا حالت نمایش را از بین چهار حالت عادی، بالاترین میزان روشنایی، نمایش جزئیات و سینمایی انتخاب کنید که در هر حالت میزان کنتراست و روشنایی تصویر به صورت خودکار توسط پروژکتور تنظیم می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma HD27HDR

کمپانی اپتما به فکر علاقه مندان به بازی های گرافیکی نیز بوده و حالت گیمینگ را برای نمایش تصاویر در ویدئو پروژکتور گیمینگ اپتما HD27HDR تعبیه کرده است. با تنظیم این پروژکتور خانگی اپتما HD27HDR در این حالت، می توانید از بالاترین سرعت پاسخدهی آن بهره مند شوید و بازی های خود را با بالاترین کیفیت موجود بر روی پرده نمایش در ابعاد بزرگ انجام دهید.

همچنین دیتا پروژکتور برای گیمینگ اپتما HD27HDR دارای تنظیمات ISF نیز هست که باعث نمایش فیلم های سینمایی متناسب با نور محیط در ساعات مختلف شبانه روز می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma HD27HDR

رزولوشن پروژکتور سه بعدی اپتما HD27HDR در حالت استاندارد برابر با 1920*1080 پیکسل و در بالاترین کیفیت برابر با 3840*2160 می باشد و شما می توانید فیلم های سینمایی مورد علاقه خود را با کیفیت فول اچ دی توسط آن مشاهده می کنید. این میزان رزولوشن باعث نمایش ریزترین جزئیات موجود در تصویر به شکلی واضح و شفاف می شود و به شما اجازه می دهد تا در قاب جادویی سینما غرق شوید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma HD27HDR

طول عمر بالای لامپ یکی دیگر از ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR است که به شما اجازه می دهد تا برای سال ها بتوانید از آن در منزل خود برای نمایش فیلم و بازی استفاده کنید. طول عمر این لامپ در هنگام استفاده از دستگاه با بالاترین میزان روشنایی برابر با 6000 ساعت، در حالت استفاده اقتصادی (اکو) برابر با 10000 ساعت و در حالت استفاده داینامیک 15000 ساعت می باشد و تا مدتی طولانی به سرویس یا تعویض لامپ ویدئو پروژکتور مدل Optoma HD27HDR نیازی پیدا نخواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه تمیز کردن فیلتر ویدئو پروژکتور بر روی لینک کلیک کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR

شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR برابر با 3400 لومن و نسبت کنتراست آن 50000:1 می باشد و تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. البته برای دستیابی به بالاترین میزان شفافیت و کیفیت در نمایش، پیشنهاد می کنیم تا از این پروژکتور در اتاق های تاریک و نیمه تاریک استفاده کنید و محیط سالن سینما را در اتاق خود شبیه سازی کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی ویدیو پروجکشن اپتما HD27HDR این است که شما می توانید این پروژکتور را در فاصله بسیار کم نسبت به پرده نمایش بر روی میز قرار داده و تصاویر مورد نظر خود را در ابعاد 28 تا 305.3 اینچی به نمایش درآورید. پس دیگر نگران فضای محدود اتاق خود نباشید و از ویدئو دیتا پروژکتور اپتما HD27HDR به آسانی در محیط های مختلف استفاده کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR

این پروژکتور مناسب بازی دارای فناوری تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی و بزرگنمایی 1.1 برابریِ تصاویر نیز هست و کار سختی برای تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش نخواهید داشت.

ضمن اینکه ویدئو دیتا پروژکتور اپتما HD27HDR به اسپیکر داخلی 10 واتی نیز مجهز می باشد و در اتاق های کم سر و صدا و کوچک صدایی واضح را برای شما به ارمغان می آورد. البته پیشنهاد می کنیم تا از اسپیکر خارجی برای دستیابی به صدایی قدرتمند و دارای حجم زیاد در کنار این پروژکتور استفاده کنید.

جهت دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR و خرید انواع ویدئو پروژکتور با کارشناسان واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD27HDR

 




:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی