کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC 97

طول کابل: 1 متر
نوع رابط: microUSB
دستگاه سازگار: گوشی ها و تبلت های اندرویدی، دوربین های دیجیتال، موزیک پلیرها

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر یکی از لوازم جانبی موبایل است که در ساخت آن از روکشی از جنس نایلون استفاده شده است.

این کابل شارژ دارای کانکتورهای USB و microUSB در دو سمت خود می باشد و هم برای شارژ گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی و هم برای انتقال فیلم، عکس و فایل های متنی از آنها به کامپیوتر و لپ تاپ قابل استفاده است.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر

 

می توان کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC 97 را یک مبدل USB به پورت micro USB نیز دانست و از آن برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت میکرو USB مانند موزیک پلیر، اغلب هدست ها و هدفون های بلوتوثی و دوربین های دیجیتال به کامپیوتر، لپ تاپ و پاوربانک به منظور شارژ یا انتقال فایل بهره برد.

سوکت های به کار رفته در کابل میکرو یو اس بی تسکو مدل TC 97 از جنس فلز هستند و سرعتی بسیار مطلوب را در هنگام شارژ یا انتقال دیتا به شما ارائه می دهند. ضمن اینکه این کابل اندرویدی از نوع تخت یا فلت می باشد و در برابر مشکلاتی مانند کشیدگی، قطعی و گره خوردگی مقاوم است. از این جهت می توانید تا با خیال راحت از آن در محیط های مختلف استفاده نمایید.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر

 

یکی از ویژگی های مهم کابل شارژ و دیتا تسکو TSCO TC 97 که باعث افزایش طول عمر آن شده است، مجهز بودن آن به فنر در قسمت اتصال کابل به کانکتورهای آن می باشد. این ویژگی باعث می شود تا به مرور زمان و با استفاده زیاد از این محصول، کابل از سری های آن جدا نشود و پارگی یا قطعی در این قسمت ها رخ ندهد.

کابل میکرو یو اس بی اندروید تسکو TC 97 از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد و با توجه به این که در سه رنگ مشکی، طوسی و قرمز ارائه شده، امکان ست کردن آن با گوشی یا تبلت برای شما وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 97 طول 1 متر

 




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی