کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل اچ دی ام آی تسکو TC 74

طول کابل: 5 متر
نوع کابل: HDMI

کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر

احتمالا تا به حال برای اتصال دو دستگاه که در فاصله دوری از یکدیگر قرار دارند و امکان جابجایی آن ها وجود ندارد، با مشکلات زیادی مواجه شده اید. کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر یک راه حل مطمئن برای این مشکل به حساب می آید و به شما اجازه می دهد تا دورترین دستگاه را نیز به یکدیگر متصل کنید.

این کابل به رابط های HDMI با روکش طلا مجهز است و از سرعت بسیار بالایی در انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان میان دو دستگاه برخوردار می باشد. در هنگام تهیه و استفاده از کابل اچ دی ام ای تسکو TC 74 توجه داشته باشید که هر دو دستگاه مبدا و مقصد دارای پورت HDMI باشند.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر

کابل اچ دی ام آی تسکو TC 74 از تصاویر با رزولوشن 4K و 3D و صدای دالبی پشتیبانی می کند و اتصال انواع دستگاه های پخش 4K و کنسول های بازی سه بعدی به دستگاه های دیگر مانند تلویزیون یا ویدئو پروژکتور را برای شما امکان پذیر می کند.

بنابراین شما می توانید با استفاده از این کابل رابط، فیلم های محبوب و بازی های کامپیوتری خود را در ابعاد بزرگ بر روی پرده به نمایش درآورید و از اوج هیجان و لذت بهره مند شوید.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر

یکی از مشکلات رایجی که در کار با کابل های بلندتر از یک متر رخ می دهد، قطعی آن بر اثر کشیدگی یا زیر پا افتادن است. کابل رابط HDMI تسکو TC 74 با توجه به اینکه به روکش PVC مجهز می باشد، از این مشکلات مصون است و می توانید با خیال راحت از آن در محیط های مختلف استفاده نمایید. همچنین این روکش از نویزهای محیطی و تداخل سیگنال جلوگیری می کند و باعث انتقال سریع اطلاعات میان دو دستگاه می شود.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 74 طول 5 متر

برای اطلاع از قیمت کابل HDMI نحوه خرید کابل رابط  اچ دی ام ای می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی