صندوق فروشگاهی سنور Senor V3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی سنور V3

سایز مانیتور: 15 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد

معرفی صندوق فروشگاهی سنور V3

صندوق فروشگاهی یکی از وسایل و تجهیرات فروشگاهی پرکاربرد و مهم در انواع محیط های فروشگاهی به حساب می آید که به منظور جمع آوری اطلاعات کالا و خدمات، محاسبه قیمت و مبلغ قابل پرداخت و آماده کردن رسید و فاکتور جهت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی صندوق فروشگاهی سنور V3

صندوق فروشگاهی لمسی سنور مدل V3 یکی از دستگاه های با دوام و باکیفیت موجود در بازار می باشد که در ابعاد 390 * 193 * 290 میلی متر و وزن 5.5 کیلوگرم ارائه شده است.

از صندوق فروشگاهی لمسی V3 در رستوران ها، فروشگاه های پوشاک، مواد غذایی، کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها و محیط هایی از این دست می توان استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی V3

صندوق فروشگاهی سنور مدل Senor V3 به پورت های ارتباطی متنوعی مجهز است و به شما اجازه می دهد تا آن را به انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی، پرینترهای حرارتی صدور فیش، بارکد خوان، صفحه کلید و نمایشگر خارجی متصل نمایید. همچنین امکان استفاده از این صندوق در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه متفاوت به صورت هم زمان وجود دارد.

سرعت و دقت عملکرد یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب یک صندوق فروشگاهی است. صندوق فروشگاهی سنور Senor V3 دارای سخت افزار قدرتمندی می باشد که باعث عملکرد روان، نرم و به دور از هنگی این دستگاه شده است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی V3

با نگاهی دقیق تر به مشخصات سخت افزاری این صندوق فروشگاهی لمسی باید بگوییم که این صندوق به پردازنده مرکزی چهار هسته ای اینتل سلرون J1900 با سرعت 2.0 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت و دو هارد دیسک SSD با ظرفیت مجموعاً 128 گیگابایت مجهز می باشد. این صندوق فروشگاهی سنور به خصوص در محیط های دارای مشتری زیاد بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی Senor V3

شاید بتوان مهم ترین ویژگی این صندوق فروشگاهی سوپرمارکت را در صفحه نمایش 15 اینچی و تمام رنگی آن دانست. این صفحه نمایش لمسی که از نوع TFT LCD است از طراحی ارگونومیک بهره می برد و دقت بسیار بالایی در تشخیص نقاط لمس شده دارد. رزولوشن صفحه نمایش به کار رفته در صندوق فروشگاهی V3 برابر با 1024 * 768 پیکسل است و محتوای به نمایش درآمده بر روی آن از میزان خوانایی، وضوح و کیفیتی عالی برخوردار هستند.

 

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی Senor V3

پایه نگهدارنده این صفحه نمایش قابلیت تنظیم 60 درجه ای را دارد و به شما اجازه می دهد تا آن را در وضعیت های مختلف تنظیم نمایید. در پشت بدنه صندوق فروشگاهی سنور V3 جایگاهی برای نصب نمایشگر دوم نیز تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید. از نمایشگر دوم برای نمایش اطلاعات یا مجموع هزینه قابل پرداخت به مشتری در حین محاسبه آن می توان استفاده کرد.

در ساخت بدنه صندوق فروشگاهی سنور Senor V3 از فلز استفاده شده که باعث دوام و مقاومت بالای این دستگاه در برابر شرایط محیطی مختلف، دما، زنگ زدگی، ضربه و خراشیدگی شده است.

صندوق فروشگاهی سنور Senor V3

صندوق فروشگاهی سنور Senor V3 انعطاف بسیار بالایی در نصب ماژول های اختیاری و اتصال به دستگاه های دیگر دارد. به عنوان مثال شما می توانید از کارتخوان مغناطیسی در ارتباط با این صندوق استفاده کنید و سرعت ارائه خدمات به مشتریان را بهبود بخشید.

صندوق فروشگاهی سنور Senor V3

علاوه بر این، امکان نصب ماژول 3G/4G LTE بر روی صندوق فروشگاهی لمسی Senor V3 واتصال سایر دستگاه ها به صورت وایرلس به آن وجود دارد که در هنگام سفارش دستگاه می توانید این درخواست را نیز مطرح کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت صندوق فروشگاهی و نحوه خرید صندوق فروشگاهی را کسب نمایید.

صندوق فروشگاهی سنور Senor V3

 




:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی