صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی وین تک Anypos30

سایز مانیتور: 10.1 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد

معرفی صندوق فروشگاهی وین تک Anypos30

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30 یک تبلت فروشگاهی ویندوزی با ابعاد 80*160*250 میلی متر و وزن یک کیلوگرم است که از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی برخوردار است. این صندوق فروشگاهی قابل حمل، برای مصارف سیار و استفاده در مشاغلی مانند انبارداری گزینه بسیار مناسبی می باشد و از امکانات و قابلیت های متعددی بهره می برد.

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی را دارید و به دنبال یک صندوق فروشگاهی ارزان و باکیفیت هستید، این دستگاه می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

معرفی صندوق فروشگاهی وین تک Anypos30

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Wintech Anypos30

صندوق فروشگاهی وین تک مدل Wintech Anypos30 به پرینتر داخلی جهت چاپ رسید و فاکتور مجهز است و شما می توانید از رول حرارتی صندوق فروشگاهی با عرض حداکثر 58 میلی متر در آن استفاده نمایید. این پرینتر از نوع حرارتی است و در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های صندوق فروشگاهی قابل حمل وین تک Anypos30 می توان به مجهز بودن آن به دوربین عکسبرداری و فیملبرداری با کیفیت 2 مگاپیکسل اشاره کرد که به خصوص در جمع آوری اطلاعات کالاها در انبار کارایی بالایی پیدا می کند. همچنین قابلیت نصب ماژول وایرلس و بلوتوث بر روی این دستگاه وجود دارد که به شما اجازه می دهد گوشی موبایل، تبلت، ماوس و کیبوردهای وایرلس، لپ تاپ، بارکد خوان های بی سیم و تمام دستگاه های دارای وای فای و بلوتوث را به سادگی هرچه تمام تر به آن متصل نمایید. علاوه بر اتصال بدون سیم، امکان اتصال دستگاه های دیگر از طریق پورت های USB، LAN و MicroUSB به این صندوق فروشگاهی وجود دارد.

صندوق فروشگاهی لمسی Wintech Anypos30 از لحاظ نصب ماژول های مختلف بر روی آن بسیار انعطاف پذیر است و شما می توانید ماژول GPS جهت تعیین موقعیت مکانی را بر روی دستگاه نصب کنید. همچنین شما می توانید از این صندوق فروشگاهی سیار در ارتباط با دستگاه های کارت خوان استفاده نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Wintech Anypos30

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30 از لحاظ سخت افزاری نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کار با آن با سرعت و دقت قابل قبولی انجام می شود. این صندوق فروشگاهی به پردازنده مرکزی Atom Z3735F با فرکانس 1.33 گیگاهرتز، حافظه داخلی 30 گیگابایتی و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند هنگی یا کند شدن سیستم به ندرت مواجه خواهید شد.

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، صفحه نمایش LCD این صندوق فروشگاهی لمسی است که دارای ابعاد 10.1 اینچ است و از کیفیت مناسبی در نمایش تصاویر و متون حاوی اطلاعات اجناس و قیمت ها برخوردار می باشد. این صفحه نمایش دارای میزان روشنایی مطلوبی نیز هست که به خصوص در هنگام استفاده از آن در محیط های باز، با افت وضوح نمایش و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن مواجه نخواهید شد.

در صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30 از یک باتری داخلی با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت استفاده شده که انرژی مورد نیاز دستگاه را تا 6 ساعت استفاده مداوم تأمین می کند. لازم به ذکر است که برای حمل و استفاده آسان تر از این دستگاه، یک دستگیره چرمی نگهدارنده نیز در قسمت پشتی آن تعبیه شده است.

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30

برای دریافت قیمت انواع صندوق فروشگاهی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید صندوق فروشگاهی وین تک Anypos30 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی وین تک Wintech Anypos30





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی