صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی توزین صدر Pos scale kara B

سایز مانیتور: 15 اینچ
جنس بدنه: پلاستیک ABS
صفحه نمایش: LED

معرفی صندوق فروشگاهی توزین صدر Pos scale kara B

صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B یک صندوق فروشگاهی ترازو دار با ظرفیت 30 کیلوگرم است که برای استفاده در مشاغلی مانند قنادی، خشکبار، فروشگاه های پروتئین و محیط هایی از این دست یک انتخاب مناسب به شمار می رود.

از جمله ویژگی های این صندوق فروشگاهی می توان به دقت 2 تا 10 گرمی آن در وزن کشی اجناس و نمایش وزن در قسمت بدنه ترازو اشاره کرد که باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است. ضمن اینکه در صورت درخواست امکان تعبیه نمایشگر دوم 9.7 اینچی جهت نمایش وزن کالا به مشتریان نیز در صندوق فروشگاهی لمسی توزین صدر Pos scale kara B وجود دارد.

معرفی صندوق فروشگاهی توزین صدر Pos scale kara B

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Tozin Sadr Pos scale kara B

یکی از مشخصات مهم صندوق فروشگاهی توزین صدر مدل Tozin Sadr Pos scale kara B ارائه عملکرد سریع و دقیق در حین کار با آن است. سخت افزار به کار رفته در این صندوق فروشگاهی شامل پردازنده مرکزی سلرون J1900 ساخت اینتل با فرکانس 2 گیگاهرتز، هارد دیسک 64 گیگابایت SSD و حافظه رم 4 گیگابایت DDR4 می شود و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد. این ویژگی به خصوص در حجم کاری سنگین کارایی بالایی دارد و موجب سریع ترین انجام شدن وزن کشی و ارائه قیمت به مشتری می شود.

منبع تغذیه صندوق فروشگاهی دقیق توزین صدر Pos scale kara B برق شهری است؛ اما این صندوق فروشگاهی به باتری داخلی نیز مجهز می باشد که در مواقعی که قطعی برق رخ می دهد می توان از آن برای ادامه کار با دستگاه استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Tozin Sadr Pos scale kara B

بر روی بدنه صندوق فروشگاهی سریع توزین صدر Pos scale kara B پورت های USB، PS2، سریال، LAN و پورت VGA تعبیه شده و امکان اتصال این صندوق فروشگاهی به دستگاه های دیگر و استفاده از آن در شبکه های کابلی را فراهم می آورد. به عنوان مثال شما می توانید این صندوق فروشگاهی را به کارتخوان متصل کنید تا با هر بار وزن کشی و محاسبه قیمت اجناس، مبلغ قابل پرداخت به صورت اتوماتیک به کارتخوان ارسال شود. همچنین در صورت درخواست، تعبیه قابلیت اتصال به شبکه وای فای برای صندوق فروشگاهی مدل Pos scale kara B امکان پذیر است.

صندوق فروشگاهی ترازو دار توزین صدر Pos scale kara B به یک مانیتور 15 اینچی لمسی با نور پس زمینه LED مجهز می باشد که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند.

در ساخت بدنه صندوق فروشگاهی توزین صدر scale kara B از پلاستیک ABS استفاده شده که مقاومت بالایی به این دستگاه در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار، وزن زیاد و خراشیدگی بخشیده است. بدنه این صندوق فروشگاهی لمسی به صورت یکپارچه طراحی شده و از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد.

صندوق فروشگاهی لمسی توزین صدر Pos scale kara B دارای طول و عرضی معادل با 710*465 میلی متر است و وزن کلی آن برابر با 18.5 کیلوگرم می باشد. بنابراین این صندوق فروشگاهی فضای نسبتاً کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند و به آسانی می توان از آن در انواع مغازه ها استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Tozin Sadr Pos scale kara B

صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B

شما می توانید پس از نصب واسط ارتباطی صندوق فروشگاهی توزین صدر Pos scale kara B بر روی سیستم های مختلف، از آن در ارتباط با تمامی نرم افزارهای رایج در زمینه حسابداری و محاسبه قیمت استفاده کنید.

از دیگر مواردی که می توان به اشاره کرد، محدوده دمایی عملکرد صندوق فروشگاهی Pos scale kara B می باشد که برابر با صفر تا 50 درجه سانتی گراد است و از این جهت می توانید از آن در مکان های مختلف با شرایط محیطی متنوع بهره ببرید.

صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B

این صندوق فروشگاهی را می توان در دسته بهترین صندوق فروشگاهی موجود در بازار دانست که با امکانات متعددی را در مقایسه با قیمت مناسب خود به شما ارائه می دهد.

جهت دریافت قیمت صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

صندوق فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Pos scale kara B





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی