صندوق فروشگاهی بیمی BIMI P59
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی بیمی P59

کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد، 5Wires Resistive touch

معرفی صندوق فروشگاهی بیمی P59

صندوق فروشگاهی یکی از وسایل و تجهیزات در هر محیط فروشگاهی به حساب می آید و به شما اجازه می دهد تا با سرعت و دقت بسیار بیشتری نسبت به روش های سنتی، به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.

صندوق فروشگاهی بیمی BIMI P59 محصول شرکت چینی بیمی است که توانسته با عملکرد روان و قابلیت های متعدد خود، به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

این صندوق پول فروشگاهی در رنگ مشکی و در ابعاد 390*360*250  میلی متر و وزن 7.5 کیلوگرم عرضه شده و در محدوده دمایی صفر تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 90 درصد امکان استفاده از آن وجود دارد. بنابراین شما می توانید با خرید صندوق فروشگاهی مدل BIMI P59  در محیط های مختلف فروشگاهی، تجاری و انبار استفاده کنید.

معرفی صندوق فروشگاهی بیمی P59

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی BIMI P59

صندوق فروشگاهی pos لمسی P59 به یک صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. این صفحه نمایش از میزان روشنایی و همچنین دقت بالایی در هنگام لمس آن بهره می برد و در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خط و خش، به جا ماندن اثر انگشت، لکه های چربی و نفوذ مایعات مقاوم است. صندوق فروشگاهی بیمی P59 دارای جایگاهی برای نصب نمایشگر دوم نیز هست که می توانید از آن برای نمایش اطلاعات به مشتری استفاده نمایید.

بر روی بدنه صندوق فروشگاهی لمسی بیمی مدل P59 پورت های ارتباطی مختلفی تعبیه شده که امکان اتصال این دستگاه به دیگر تجهیزات فروشگاهی را فراهم می آورد. با استفاده از این پورت ها می توانید این صندوق فروشگاهی را به انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی، ماوس و کیبورد، پرینتر حرارتی و دستگاه بارکد خوان متصل نمایید و با سرعت بیشتری به کار مشتریان رسیدگی کنید.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی BIMI P59

صندوق فروشگاهی بیمی BIMI P59

صندوق فروشگاهی درحقیقت یک کامپیوتر ساده است که به سیستم عامل و نرم افزار صندوق فروشگاهی یا حسابداری مجهز می باشد. در رابطه با صندوق فروشگاهی بیمی BIMI P59 نیز به این نکته اشاره کنیم که این صندوق با سیستم عامل های ویندوز 7، 8 و 10 سازگار است و از سرعت بالایی در هنگام کار با آن بهره می برد.

نحوه عملکرد صندوق فروشگاهی به نوع سخت افزار به کار رفته در آن بستگی دارد. هرچه این سخت افزار قوی تر باشد، دستگاه عملکرد روان تر و سریع تری ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا با کیفیت بالاتری به مشتریان خدمات دهید.

سخت افزار صندوق فروشگاهی pos لمسی بیمی P59 شامل پردازنده مرکزی دو هسته ای اینتل سلرون 1037U (با فرکانس 1.8 گیگاهرتز)، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 4 GB و هارد دیسک SSD با ظرفیت 64 GB می باشد. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم باعث عملکرد روان و بدون هنگی دستگاه شده است که به خصوص در هنگامی که مشتریان زیادی در صف انتظار برای رسیدگی به کارشان هستند، کارایی بالایی پیدا می کند.

با در نظر گرفتن تمام مشخصات و ویژگی های صندوق فروشگاهی P59 می توان گفت که این صندوق فروشگاهی لمسی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در انواع رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها، فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و سوپرمارکت به حساب می آید.

شما می توانید برای خرید صندوق پول فروشگاهی و دریافت قیمت صندوق فروشگاهی بیمی P59 همچنین اطلاع از مشخصات بهترین مارک صندوق فروشگاهی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی بیمی BIMI P59





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی