کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC91

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر که یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل می باشد، در رنگ های نقره ای و طلایی و با طول یک متر به بازار عرضه شده است.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر

شرکت ایرانی تسکو از روکشی از جنس کتان در ساخت این کابل انتقال صدا بهره برده است. این روکش به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی بابت رخ دادن مشکلاتی مانند گره خوردن یا قطعی از کابل صدای تسکو TC91 در محیط ها و شرایط مختلف استفاده نمایید.

کابل AUX تسکو TC91 به رابط های 3.5 میلی متری مجهز است و امکان استفاده از آن برای اتصال انواع دستگاه های دارای درگاه 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ به انواع دستگاه های پخش مانند استریوی خانگی، استریوی ماشین، اسپیکر، تلویزیون و... برای شما فراهم است.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر

پس اگر به شنیدن موسیقی های مورد علاقه خود با کیفیت و وضوحی عالی در دستگاه های پخش علاقه دارید، می توانید با صرف هزینه ای بسیار کم برای تهیه کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC91 به خواسته خود برسید.

آلیاژهای مسی به کار رفته در رشته های درونی کابل انتقال صدا AUX تسکو TSCO TC91 باعث شده تا این کابل در برابر نویزهای محیط و تداخل های سیگنال مقاوم باشد و صدا را به شکلی شفاف و با سرعتی بسیار مطلوب از دستگاه منبع به دستگاه پخش منتقل نماید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر

محل اتصال کابل صدا TSCo TC91 به رابط های آن توسط روکش محافظت شده و با استفاده از کابل در گذر زمان شاهد رخ دادن پارگی یا جدا شدن کابل از سری ها در این قسمت ها نخواهید بود.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر و یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم درباره نحوه خرید و قیمت کابل صدا AUX تسکو TSCO TC91 طول 1 متر کسب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی