صندوق فروشگاهی ای کلاس Aclas ECR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی ای کلاس ECR

تعداد کشو پول: اسکناس 4 خانه، سکه 6 خانه
کشو پول: دارد
صفحه نمایش LCD: دارد، 8 خطی

معرفی صندوق فروشگاهی ای کلاس ECR

صندوق فروشگاهی ای کلاس Aclas ECR یک صندوق فروشگاهی ارزان می باشد که برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه های کوچک و مشاغلی مانند انبارداری، قنادی ها، سوپرمارکت ها و محیط هایی از این دست عرضه شده است. این صندوق فروشگاهی از سرعت و دقت بیشتری در مقایسه با روش های سنتی بهره می برد و قابلیت ارائه گزارش براساس فیلدهای مختلف و متنوع (شامل گزارش کالا، سود، ورود و خروج صندوقدار، گزارش دوره ای و...) را داراست.

حافظه داخلی صندوق پول فروشگاهی ای کلاس ECR گنجایش ذخیره 4000 کالا را دارد و امکان تعریف و ایجاد 4 کاربر و 8 فرمول مالیاتی مختلف در آن وجود دارد. به طور کلی می توان گفت که اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی را دارید و به دنبال یک دستگاه کلاسیک با قابلیت های مناسب هستید، صندوق فروشگاهی Aclas ECR به کار شما خواهد آمد.

معرفی صندوق فروشگاهی ای کلاس ECR

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Aclas ECR

صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR از لحاظ سخت افزاری چندان قدرتمند نیست و بیشتر برای استفاده در حالت متصل به کامپیوتر طراحی شده است. به عنوان مثال برای انتقال اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه داخلی این دستگاه، باید آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. این صندوق فروشگاهی به پردازنده Arm9، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 1.5 مگابایتی مجهز است و در حجم کاری کم عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت مدل Aclas ECR دارای صفحه نمایش LCD گرافیکی از نوع 8 خطی است و قابلیت نمایش متن های کاراکتری و اشکال گرافیکی بر روی آن وجود دارد. همچنین امکان نصب نمایشگر دوم بر روی این دستگاه برای نمایش اطلاعات به مشتری وجود دارد. برای این منظور می توانید از یک نمایشگر VFD با قابلیت نمایش 9 رقم در صندوق فروشگاهی ای کلاس ECR استفاده نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Aclas ECR

صندوق فروشگاهی ای کلاس Aclas ECR

از جمله مشخصات کاربردی صندوق فروشگاهی ای کلاس Aclas ECR مجهز بودن آن به پرینتر داخلی و کشوی پول است و شما با صرف هزینه برای خرید این دستگاه از امکانات چند دستگاه مختلف به صورت یکجا بهره مند خواهید شد.

پرینتر به کار رفته در صندوق پول فروشگاهی ECR از نوع حرارتی است و برای چاپ رسید یا فاکتور مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی رول های حرارتی 57 میلی متری را دارد و قادر به چاپ 14 خط در ثانیه می باشد که سرعت مناسبی برای استفاده در محیط های فروشگاهی کوچک و دارای مشتری کم به حساب می آید.

قابلیت دیگر این محصول کشوی پول آن است که دارای 4 خانه برای نگهداری اسکناس و 6 خانه برای نگهداری سکه می باشد و با تمام وجوه رایج کشور سازگار است. این کشوی پول به قفل کلیددار مجهز می باشد و از امنیت قابل قبولی بهره می برد. همچنین بر روی درب این کشوی پول صندوق فروشگاهی محفظه ای برای قرار دادن تراول و چک پول تعبیه شده است.

شما قادر هستید تا از طریق پورت های LAN، USB و PS2 موجود بر روی بدنه صندوق فروشگاهی ECR انواع بارکد اسکنر و ماوس را به این دستگاه متصل کنید و یا از آن در قالب شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید.

برای دریافت قیمت صندوق فروشگاهی Aclas ECR و کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید انواع صندوق فروشگاهی با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت ایده برتر دیدن فرمایید.

صندوق فروشگاهی ای کلاس Aclas ECR





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی