کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل VGA تسکو TC 582

طول کابل: 1.5 متر
نوع کابل: VGA

کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر

همه ما به احتمال بسیار زیاد تجربه استفاده از کابل رابط VGA را در منزل یا محل کار خود داشته ایم. این کابل رابط در اتصال مانیتور به کیس کامپیوتر کارایی بالایی دارد و یکی از پرکاربردترین کابل ها برای کسانی است که از کامپیوترهای رومیزی (PC) استفاده می کنند.

کابل VGA تسکو TSCO TC 582 از جمله کابل های باکیفیت موجود در بازار می باشد که با طول 1.5 متر عرضه شده است. از این کابل می توان برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت VGA به یکدیگر به منظور انتقال تصویر بهره برد.

کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر

علاوه بر اتصال مانیتور به کامپیوتر، کابل وی جی ای موارد استفاده دیگری نیز دارد. به عنوان مثال بسیاری از ویدئو پروژکتورها برای اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ و انتقال تصاویر از کابل VGA بهره می برند.

کابل رابط VGA تسکو TC 582 به کانکتورهای 15 پین VGA در دو سمت خود مجهز می باشد و روکش آن از جنس PVC است. این روکش هم از بروز آسیب هایی مانند کشیدگی، قطعی و پارگی جلوگیری می کند و هم مقاومت بسیار بالایی به کابل در برابر تداخل سیگنال و نوسانات مغناطیسی می بخشد. بنابراین می توانید از انتقال باکیفیت تصاویر توسط این کابل اطمینان کامل داشته باشید.

کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر

مورد دیگری که در هنگام خرید این کابل رابط باید به آن توجه داشته باشید، سرعت انتقال تصاویر آن است. اگر از کابل نامرغوب استفاده کنید، با مشکلاتی مانند تأخیر در انتقال تصاویر مواجه می شوید و کارهایتان به خوبی پیش نخواهد رفت! این مشکل در رابطه با کابل وی جی ای تسکو TC 582 وجود ندارد و می توانید بر روی سرعت بالای آن در انتقال تصاویر از دستگاه مبدا به مقصد حساب ویژه ای باز کنید.

کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر

شما می توانید برای دریافت قیمت و نحوه خرید کابل VGA تسکو TSCO TC 582 طول 1.5 متر به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی