صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پی تو سی J-150

سایز مانیتور: 15 اینچ
کشو پول: ندارد، دارای پورت مخصوص اتصال به کشو پول
صفحه نمایش ال سی دی : Resistive Touch

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی J-150

اگر قصد خرید یک صندوق فروشگاهی جمع و جور و دارای امکانات متعدد را دارید، صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150 انتخاب ایده آلی برای شما است. این صندوق فروشگاهی در ابعاد 354*246*390 میلی متر و وزن 7.4 کیلوگرم ارائه شده و برای استفاده در محیط های کوچک و دارای فضای محدود کاملا مناسب می باشد. از صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150 می توان در خرده فروشی ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها و... استفاده نمود.

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی J-150

این صندوق فروشگاهی به فیش پرینتر داخلی و صفحه نمایش لمسی مجهز است و از این جهت می توان آن را یک صندوق فروشگاهی POS لمسی دانست که در ادامه به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی J-150

فیش پرینتر به کار رفته در صندوق فروشگاهی پی تو سی J-150 از نوع حرارتی است و قابلیت چاپ بر روی رول های حرارتی را دارد. در هنگام استفاده از این دستگاه به این نکته توجه داشته باشید که عرض رول حرارتی صندوق فروشگاهی مدل P2C J-150 حداکثر برابر با 80 میلی متر باید باشد. همچنین سرعت چاپ فیش پرینتر تعبیه شده در صندوق فروشگاهی لمسی پی تو سی J-150 برابر با 200 میلی متر بر ثانیه است که باعث افزایش کارایی دستگاه به خصوص در محیط های دارای مشتری بالا شده است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی J-150

از دیگر ویژگی های صندوق پول فروشگاهی پی تو سی  J-150می توان به مجهز بودن آن به 6 پورت USB و یک پورت Mini USB اشاره کرد که امکان اتصال دستگاه به انواع بارکدخوان و صفحه کلید را فراهم می آورد. همچنین این صندوق فروشگاهی لمسی دارای درگاه مخصوص اتصال به کشوی پول و قابلیت نصب کارتخوان مغناطیسی نیز هست و تمام نیازهای شما در کار با یک صندوق فروشگاهی کارا و باکیفیت را تأمین می کند.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی J-150

یکی از نکات مهم در هنگام کار با انواع صندوق فروشگاهی سرعت و دقت عملکرد آن است. با توجه به سخت افزار به کار رفته در صندوق فروشگاهی P2C J-150 می توان گفت که این دستگاه عملکردی سریع، روان و دقیق را در حین کار با آن به شما ارائه می دهد و با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن به ندرت مواجه خواهد شد. با نگاه دقیق تر به مشخصات سخت افزاری صندوق پول فروشگاهی P2C J-150 می توان گفت که این صندوق به پردازنده مرکزی چهار هسته ای Celeron J1900 ساخت اینتل (با 2 مگابایت حافظه کش و سرعت 2 گیگاهرتز)، حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 (قابل ارتقا به 8 گیگابایت) و هارد دیسک 64 گیگابایتی از نوع SSD با قابلیت تعویض و ارتقا مجهز می باشد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی P2C J-150

صندوق فروشگاهی لمسی P2C J-150 از صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و تمام رنگی برخوردار است که دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل می باشد. این صفحه نمایش باکیفیت کار با این دستگاه را همانند کار با یک گوشی هوشمند برای شما آسان می کند و اطلاعات به نمایش درآمده بر روی آن به خصوص متن های شامل قیمت و مشخصات کالا به طور کامل واضح و خوانا خواهند بود.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی P2C J-150

همچنین در صورت درخواست شما در حین سفارش، امکان تعبیه نمایشگر دوم جهت نمایش اطلاعات به مشتریان نیز بر روی صندوق فروشگاهی  J-150وجود دارد. این نمایشگر در سه نوع VFD، LCD 15 اینچی و LCD 9.7 اینچی قابل ارائه است که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آن ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

صندوق فروشگاهی پی تو سی J-150 از طراحی ظاهری مدرن و جذابی بهره می برد و به صورت دورنگ سفید، مشکی همراه با نوار قرمز رنگ در قسمت پشت بدنه ارائه شده است. استفاده از این صندوق فروشگاهی می تواند جلوه ای جذاب و زیبا به محل کار شما ببخشد.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150 به صورت بدون فن طراحی شده و در هنگام استفاده از آن کوچکترین صدایی تولید نمی کند. همچنین این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها نیز می شود. یکی دیگر از امکانات متعدد صندوق پول فروشگاهی پی تو سی J-150 مجهز بودن آن به پورت LAN است که استفاده از آن را در شبکه های کابلی پرسرعت و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان امکان پذیر می کند.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150

این صندوق فروشگاهی در محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد قابل استفاده می باشد و می توان از آن در محیط های مختلف کاری با شرایط محیطی متنوع بهره برد.

شما می توانید جهت دریافت قیمت صندوق فروشگاهی و همچنین نحوه خرید صندوق فروشگاهی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C J-150





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی