ماشین حساب کاسی Casi CA-379
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CA-379

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-379

ماشین حساب کاسی Casi CA-379 یکی از تجهیزات پرکاربرد در انواع محیط های اداری، مغازه ها و فروشگاه ها است که متناسب با قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می دهند از قیمت های مختلفی برخوردارند. اگر به محاسبات پیشرفته و مهندسی نیازی ندارید، پرداخت هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب های پیشرفته چندان منطقی و مقعول به نظر نمی رسد و یک ماشین حساب ساده نیز کار شما را راه می اندازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-379

ماشین حساب رومیزی کاسی CA-379 یکی از ماشین حساب های معمولی است که قابلیت هایی مانند انجام محاسبات پایه ای ریاضی، جذرگیری، محاسبه درصد و کار با اعداد اعشاری را در اختیار شما می گذارد. این ماشین حساب تمام نیازهای شما در فعالیت های روزمره را برآورده می سازد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

صفحه نمایش ماشین حساب فروشگاهی مدل Casi CA-379 از نوع 12 رقمی است و دارای ابعاد و میزان روشنایی قابل قبولی می باشد. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده تا مشاهده ارقام بر روی این ماشین حساب به راحتی انجام گیرد.

ماشین حساب کاسی Casi CA-379

منبع تغذیه ماشین حساب کاسی Casi CA-379 باتری و نور محیط است و به همین دلیل تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت. ضمن اینکه این ماشین حساب اگر برای مدتی بدون استفاده بماند، به صورت خودکار خاموش می شود که باعث افزایش طول عمر باتری می شود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که دکمه های ماشین حساب CA-379 به صورت کاملاً برآمده طراحی شده اند و از اندازه نسبتاً بزرگی برخوردارند. بنابراین وارد کردن ارقام با دقت و سرعت بالایی انجام می شود و درصد خطای شما کاهش می یابد.

ماشین حساب کاسی Casi CA-379

ماشین حساب کاسی مدل CA-379 دارای طراحی ظاهری زیبایی هست و دکمه های آن در چند رنگ ارائه شده اند. این نوع طراحی هم باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر این ماشین حساب شده و هم به شما کمک می کند تا در هنگام انجام محاسبات سریع، دکمه های مورد نظر خود را بر روی صفحه کلید آسان تر پیدا کنید.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های بهترین ماشین حساب رومیزیو همچنین خرید ماشین حساب Casi CA-379 و دریافت قیمت انواع ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi CA-379





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی