پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون WF-C5290

قابلیت: پرینت
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ و دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ و دورو 15 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5290

با پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290 از بالاترین کیفیت و وضوح در چاپ رنگی بهره مند شوید! شرکت اپسون در این پرینتر از جدیدترین تکنولوژی پرینت رنگی بهره برده و تصاویر و متون چاپ شده با آن از لحاظ کیفیت و شفافیت بی رقیب هستند.

چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5290 برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی و کسب و کارهایی با حجم کاری کم گزینه ایده آلی است و تمام انتظارات شما از یک پرینتر جوهرافشان با کیفیت را برآورده می سازد.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5290

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5290

پرینتر جوهر افشان اپسون WF-C5290 توانایی چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو را دارد. سرعت چاپ این دستگاه در حالت چاپ یک رو برابر با 24 برگ در دقیقه و در حالت چاپ دو رو برابر با 15 برگ در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر خانگی و اداری سرعت بسیار مطلوبی است.

پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5290 توانایی انجام 45000 پرینت در طول ماه را دارد و می توان از آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط بهره برد. اما پیشنهاد می کنیم که مطابق با توصیه شرکت اپسون از این پرینتر اپسون Epson برای چاپ بیش از 2500 برگ در ماه استفاده نکنید تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5290

 

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصه های چاپگر تک کاره اپسون مدل Epson Pro WF-C5290 را کیفیت چاپ عالی آن دانست. این پرینتر دارای رزولوشن 4800*1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد.

برای اتصال چاپگر اپسون WF-C5290 به دستگاه های دیگر، هم امکان استفاده از کابل برای شما وجود دارد و هم می توانید تا به صورت وایرلس این کار را انجام دهید. در روش با سیم، اتصال پرینتر با کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه آن و کابل USB انجام می شود. همچنین این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به درگاه اترنت مجهز است و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی وجود دارد. این ویژگی برای استفاده های تیمی و گروهی و دسترسی به پرینتر از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان کارایی بالایی دارد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5290

 

اتصال بدون سیم به پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290 از طریق وای فای انجام می شود و شما این امکان را خواهید داشت تا گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه های مجهز به وای فای را به راحتی به این پرینتر متصل نمایید. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5290

محفظه قرارگیری کارتریج پرینتر جوهر افشان مدل WF-C5290 از یک طراحی جدید و مدرن بهره می برد. به طوری که دسترسی به کارتریج ها جهت تعویض آنها به راحتی هرچه تمام تر انجام می پذیرد. این چاپگر اپسون به گونه ای عمل می کند که در مقایسه با پرینترهای لیزری باعث کاهش هزینه های چاپ تا 45 درصد می شود.

در پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5290 از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های T902 استفاده شده است. این کارتریج ها دارای ظرفیت چاپ 3000 برگ هستند و تا آخرین قطره می توان از آنها بدون افت کیفیت استفاده کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5290

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290 با کارتریج های مشکی و رنگی T902XL (با ظرفیت چاپ 5000 برگ) و کارتریج مشکی T902XXL (با ظرفیت چاپ 10000 برگ) نیز سازگار است که در صورت استفاده از آنها تا مدتی طولانی خیالتان بابت تعویض کارتریج راحت خواهد بود.

در رابطه با کاغذ ورودی به پرینتر اپسون WF-C5290 نیز باید به این نکات اشاره کنیم که سینی اصلی این دستگاه دارای ظرفیت 250 برگ و سینی چند منظوره آن دارای ظرفیت 80 برگ است و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4 و انواع کاغذهای براق و مخصوص چاپ عکس اپسون در آن وجود دارد.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5290

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290 با سرویس های پرینت از راه دور مانند Epson Email Print، Epson Remote Print، Apple AirPrint و Google Cloud Print و همچنین اپلیکیشن موبایل اپسون سازگار است. با استفاده از این سرویس ها قادر خواهید بود تا فایل های مورد نظر خود را از طریق ایمیل به پرینتر ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر جایی که هستید، از طریق اینترنت صادر نمایید. در این حالت نیازی به حضور در کنار دستگاه نخواهید داشت و می توانید از راه دور با دستگاه خود کار کنید.

پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C5290 از یک سینی اختیاری 500 برگی نیز پشتیبانی می کند که در صورت تهیه و استفاده از آن می توانید ظرفیت کاغذ پرینتر خود را به 830 برگ ارتقا دهید و خود را از قرار دادن های گاه و بیگاه کاغذ در پرینتر بی نیاز کنید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290

سازگاری با تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز و مک و مجهز بودن به صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی و تمام لمسی از دیگر ویژگی های چاپگر اپسون WF-C5290 به حساب می آیند که باعث شده تا این محصول به یکی از پرینترهای جوهر افشان پرفروش تبدیل شود.

در صورتی که قصد خرید پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290 می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و همچنین برای آگاهی از قیمت پرینتر جوهر متناسب با نوع نیاز شما کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5290





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی