ماشین حساب کاسی Casi CA-438
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CA-438

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باطری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-438

انواع مختلفی از ماشین حساب های رومیزی و اداری در بازار موجود است که هر یک متناسب با قیمت خود، قابلیت ها و امکانات مختلفی را به کاربر ارائه می دهند. ماشین حساب کاسی Casi CA-438 از جمله انواع ماشین حساب رومیزی است که برای کسانی عرضه شده که در اداره، فروشگاه یا کسب و کار خود به انجام محاسبات پایه ای و ساده نیاز دارند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-438

ماشین حساب ساده کاسی Casi CA-438 به دکمه های دو صفر، جذر، درصد و MU مجهز است و تمام نیازهای شما در رابطه با انجام محاسبات روزمره را برطرف می سازد. پس اگر به یک ماشین حساب برای مغازه نیاز دارید و به دنبال ماشین حسابی با کیفیت و با دوام هستید، ماشین حساب کاسی CA-438 به کار شما خواهد آمد.

در رابطه با ویژگی های ماشین حساب کاسی CA-438 از قابلیت کنترل و تصحیح محاسبات انجام شده تا 112 مرحله برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا در صورت لزوم مراحل قبلی محاسبات را مشاهده و آنها را به صورت اتوماتیک تصحیح کنید.

ماشین حساب کاسی Casi CA-438

 ماشین حساب کاسی Casi CA-438 از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد و دکمه های آن در رنگ های مختلف (مشکی، سفید، سبز و آبی) ارائه شده اند. این نوع طراحی باعث شده تا ظاهر این ماشین حساب از یکنواختی درآید و در هنگام کار با آن حس خستگی به شما دست ندهد.

صفحه نمایش ماشین حساب کاسی مدل Casi CA-438 نیز از کیفیت و میزان روشنایی مطلوبی برخوردار است و امکان نمایش حداکثر 12 رقم بر روی آن وجود دارد.

ماشین حساب کاسی Casi CA-438

انرژی مورد نیاز ماشین حساب جیبی Casi CA-438 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. بنابراین می توان این ماشین حساب را در دسته ماشین حساب های کم مصرف جای داد. به طوری که تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد.

قابلیت محاسبه و نمایش ارقام اعشاری، نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی و خاموش شدن خودکار در صورت بدون استفاده ماندن از دیگر ویژگی های این ماشین حساب فروشگاهی است.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید ماشین حساب کاسی Casi CA-438 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در بخش «نظرات» مطرح کنید تا کارشناسان شرکت ایده برتر به آنها رسیدگی نمایند.

ماشین حساب کاسی Casi CA-438





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی