دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما UHD51a

عمر لامپ: 4000 ساعت در بالاترین میزان روشنایی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 2160*4096 4K
شدت روشنایی: 2400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 500000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHD51a

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a یک ویدئو پروژکتور خانگی حرفه ای است که برای کسانی که به استفاده از تکنولوژی روز دنیا علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHD51a

با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma سالن سینما را به خانه خود بیاورید و از تماشای فیلم های محبوبتان و انجام بازی های کامپیوتری بر روی پرده نمایش لذت ببرید. علاوه بر این ویدئو پروژکتور اپتما UHD51A با فناوری های Amazon Alexa و Google Assistant سازگار است و به شما اجازه می دهد تا به صورت صوتی با آن کار کنید. بنابراین شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این پروژکتور را کنترل کرده و با استفاده از دستور العل های صوتی، تنظیمات مورد نظر خود را جهت نمایش اعمال نمایید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHD51a

دستورات صوتی قابل تشخیص توسط ویدیو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a UHD51A شامل روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم میزان صدا، تغییر دستگاه پخش ورودی و تغییر تنظیمات نمایش فایل های موجود بر روی USB می شود.

در معرفی کاربردهای متنوع ویدئو پروژکتور مدل UHD51A باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه یک پروژکتور Full 3D است و تجربه ای باورنکردنی از تماشای فیلم و انجام بازی های سه بعدی را برای شما رقم می زند. برای این منظور می توانید جدیدترین نسل کنسول های بازی و دستگاه های پخش دیسک بلوری 3D را به سادگی به این پروژکتور متصل نمایید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHD51a

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فوق العاده 4K را دارد و کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر را نیز به شکلی کاملاً واضح و شفاف به نمایش در می آورد و به شما اجازه می دهد تا در قاب تصویر غرق شوید!

این پروژکتور هوشمند 4K به فناوری های Dynamic Black و HDR مجهز است که بالاترین نسبت کنتراست دستگاه که برابر با 500000:1 می باشد را به شما ارائه می دهد. این ویژگی باعث می شود تا رنگ مشکی با عمقی زیاد و رنگ سفید با شفافیتی بالا به نمایش درآیند و تصاویر دارای حالتی طبیعی و زنده باشند. همچنین دیتا ویدیو پروژکتور اپتما UHD51A توانایی بالایی در نمایش رنگ های درخشان دارد و بالاترین کیفیت و وضوح را برای شما به ارمغان می آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a برای انجام بازی های دارای تحرک بالا و نیازمند به دقت زیاد مانند بازی های شوتینگ یا مسابقه ماشین بسیار مناسب باشد، مجهز بودن آن به فناوری PureMotion است. این فناوری نویزها و لرزش های احتمالی در حین نمایش را از بین می برد و از مات شدن تصویر در هنگام حرکت های سریع جلوگیری می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHD51A برابر با 2400 لومن است و در اتاق های نیمه تاریک و کم نور تصاویری با شفافیت بالا را به شما عرضه می کند. پیشنهاد می شود تا در هنگام استفاده از این ویدئو پروژکتور، ابتدا چراغ های اتاق را خاموش کرده و با شبیه سازی سالن سینما در اتاق نشیمن منزل خود از تماشای فیلم های سینمایی و انجام بازی های مورد علاقه تان نهایت لذت را ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور اپتما UHD51A دو پورت HDMI (شامل MHLVGA، ورودی 3.5 میلی متری صدا، چهار پورت USB 2.0، RJ-45 و سریال تعبیه شده و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی انجام می پذیرد. نکته لازم به ذکر در این قسمت این است که این ویدئو پروژکتور توانایی تشخیص فایل های فیلم فول اچ دی و 4K و عکس های موجود بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال را به صورت مستقیم دارد و برای نمایش این فایل ها نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ ندارید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسان ویدئو پروژکتور 4K اپتما UHD51A است. این دیتا پروژکتور که از جمله انواع ویدئو پروژکتور خانگی به حساب می آید، به قابلیت های جابجایی لنز (10 درجه عمودی) و بزرگنمایی تصویر تا 1.3 برابر به صورت دستی مجهز می باشد و برای نمایش تصاویر بر روی پرده هایی با ابعاد 34.1 تا 302.4 اینچ می توان آن را در فاصله بین 0.88 تا 10.6 متری نسبت به پرده نمایش قرار داد. پس اگر در اتاق خود با محدودیت فضا مواجه هستید، نگران نباشید و به سادگی پروژکتور خود را در فواصل و زوایای مختلف نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

مجهز بودن به لامپ دارای طول عمر بالا و دو اسپیکر داخلی 5 واتی از دیگر امکانات ویدیو پروژکتور Optoma UHD51A به حساب می آیند. لامپ به کار رفته در این پروژکتور تا 4000 ساعت در حالت نمایش با بالاترین میزان روشنایی، 10000 ساعت در حالت اقتصادی و 150000 ساعت در حالت داینامیک دوام خواهد آورد و برای ماه ها و حتی سال ها نیازی به تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور پیدا نخواهید کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع ویدئو پروژکتور و مقایسه قابلیت ها وکارایی این ویدئو پروژکتورها و یا همچنین خرید دیتا ویدئو پروژکتور اپتما با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD51a





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی