صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پارتنر SP810

سایز مانیتور: 15 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد

معرفی صندوق فروشگاهی پارتنر SP810

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی پوشاک را دارید به دنبال یک محصول باکیفیت و با دوام هستید، صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810 انتخاب مناسبی برای شما است. از این صندوق فروشگاهی علاوه بر فروشگاه های پوشاک، می توان در سوپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و دیگر محیط های فروشگاهی نیز استفاده کرد.

سخت افزار مطلوب و عملکرد سریع، کیفیت ساخت مناسب و مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت صندوق فروشگاهی پارتنر SP810 در میان کاربران شده اند.

معرفی صندوق فروشگاهی پارتنر SP810

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Partner SP810

صندوق فروشگاهی پارتنر مدل Partner SP810 به پردازنده مرکزی اتم D2550 اینتل با سرعت 1.86 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت یک گیگابایت (با قابلیت ارتقا به 4 گیگابایت) و هارد دیسک HDD با قابلیت تعویض با هارد SSD مجهز است و عملکرد نسبتاً سریعی در جمع آوری اطلاعات کالا یا خدمات، محاسبه مبلغ قابل پرداخت و آماده کردن فاکتور جهت چاپ بهره می برد. پیشنهاد می شود برای دستیابی به بهترین عملکرد این دستگاه از آن در فروشگاه های کوچک و کسب و کارهای با حجم کاری کم استفاده نمایید.

بر روی بدنه صندوق فروشگاهی پارتنر SP810، پورت USB و PS2 تعبیه شده که امکان اتصال صفحه کلید و ماوس را به این دستگاه فراهم می آورد. همچنین این صندوق فروشگاهی پارتنر به درگاه های مخصوص اتصال به دستگاه بارکد خوان، فیش پرینترهای حرارتی و کشوی پول صندوق فروشگاهی مجهز است و تمام نیازهای شما در رابطه با یک صندوق فروشگاهی را پاسخگو است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Partner SP810

صندوق فروشگاهی Partner SP810 به صفحه نمایش 15 اینچی لمسی از نوع TFT LCD مجهز است. این صفحه نمایش در برابر ضربه و گرد و غبار مقاوم می باشد و محتوای به نمایش درآمده بر روی آن از وضوح و کیفیت مطلوبی بهره می برند. لازم به ذکر است که رزولوشن صفحه نمایش تعبیه شده در این صندوق فروشگاهی لمسی برابر با 1024*768 پیکسل می باشد و از دقت بالایی در تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد.

صندوق فروشگاهی لمسی SP810 دارای جایگاه مخصوص نصب نمایشگر دوم نیز هست که در صورت نیاز می توانید یک صفحه نمایش دیگر به صورت جداگانه تهیه کرده و آن را از طریق پورت VGA موجود بر روی بدنه دستگاه به آن متصل نمایید. این صفحه نمایش برای آگاهی مشتری از مجموع مبلغ قابل پرداخت و مشاهده فاکتور در حین کار با صندوق فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Partner SP810

صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810

پایه نگهدارنده صفحه نمایش صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810 قابلیت چرخش 90 درجه ای را داراست و به شما این امکان را می دهد تا آن را در موقعیت ها و زوایای مختلف تنظیم نمایید.

یکی از ویژگی های صندوق فروشگاهی pos لمسی مدل SP810 که باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود، طراحی بدون فن آن است. این نوع طراحی باعث شده تا این دستگاه در حین کار با آن هیچ صدایی از خود تولید نکند و گرد و غبار محیط را به درون دستگاه نکشد.

صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810

این صندوق فروشگاهی با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و می توان انواع نرم افزار صندوق فروشگاهی و حسابداری را بر روی آن نصب کرد.

برای دریافت قیمت صندوق فروشگاهی و اطلاع از نحوه خرید صندوق فروشگاهی پارتنر SP810 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی پارتنر Partner SP810





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی