دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما W318ST

عمر لامپ: 6000 ساعت در بالاترین میزان روشنایی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1200*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما W318ST

یکی از مشکلات رایج در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور، محدودیت فضا جهت نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش است. برای حل این مشکل شرکت اپتما ویدئو پروژکتور مدل Optoma W318ST را روانه بازار کرده است. این دستگاه یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است و قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله بسیار کم نسبت به پرده نمایش را داراست.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما W318ST

از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST می توان در کلاس های آموزشی و اتاق های اداری کوچک و به طور کلی هر محیطی که با کمبود فضا مواجه است، استفاده کرد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارید و به یک دیتا پروژکتور با قابلیت نصب و راه اندازی آسان نیاز دارید، ویدیو پروژکتور اپتما W318ST انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma W318ST

برای اینکه از تصاویری در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش بهره مند شوید، کافی است تا ویدیو پروژکتور اپتما W318ST را در فاصله 0.4 تا 3.4 متری نسبت به پرده قرار دهید. این ویژگی استفاده از این پروژکتور در اتاق های کوچک را امکان پذیر کرده و به شما اجازه می دهد تا از آن به صورت ایستاده بر روی میز یا زمین بهره ببرید.

یکی از ویژگی های مهم دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST توانایی آن در نمایش تصاویر به صورت سه بعدی است. بنابراین می توانید این ویدئو پروژکتور را به انواع دستگاه های پخش 3D متصل نموده و از تصاویری واقعی و با کیفیت بهره مند شوید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma W318ST

از لحاظ پورت های ارتباطی دیتا ویدیو پروژکتور اپتما W318ST در وضعیت مطلوبی قرار دارد و اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی مانند گوشی های موبایل، مانیتور، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، اسپیکر و... را از طریق کابل برای شما امکان پذیر می کند. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma به یک اسپیکر داخلی 10 واتی مجهز است و صدای با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد. اما در صورت نیاز به صدایی قوی تر، می توانید از ورودی و خروجی های صدا و میکروفون موجود بر روی بدنه آن برای اتصال به اسپیکر و دیگر دستگاه های پخش صدا استفاده کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST از فناوری DLP بهره می برد و سرعت پاسخگویی و نسبت کنتراستی عالی را به شما ارائه می دهد. این تکنولوژی در کنار نسبت کنتراست 20000:1 در این ویدئو پروژکتور باعث می شوند تا رنگ سفید به صورتی شفاف و رنگ مشکی با عمق زیاد به نمایش درآیند. از این جهت می توانید بر روی ویدئو پروژکتور اپتما W318ST برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت در جلسات اداری و کلاس های آموزشی حساب ویژه ای باز کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST

با بررسی نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور می توان گفت که دیتا پروژکتور اپتما W318ST در محیط های نسبتا روشن عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. این دیتا پروژکتور دارای میزان روشنایی 3500 لومن است و در اتاق هایی با چراغ روشن نیز تصاویر را به شکلی روشن و شفاف به نمایش در می آورد.

لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از نوع 203 واتی است و در حالت استفاده از پروژکتور با بالاترین میزان روشنایی تا 6000 ساعت و در حالت اقتصادی تا 10000 ساعت عمر خواهد کرد. بنابراین برای مدتی طولانی به تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور نیازی پیدا نخواهید کرد و خیالتان بابت صرف هزینه اضافی راحت خواهد بود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST

شما می توانید به منظور خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس و دریافت قیمت ویدئو پروژکتور با برد کوتاه با شماره 73027-021 تماس گرفته و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ایده برتر آماده پاسخگویی به سؤالات ثبت شده شما در قسمت «نظرات» سایت شرکت ایده برتر در سریع ترین زمان هستند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma W318ST





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی