پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-C5710

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید:
24 برگ در دقیقه یک رو، 15 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 24 برگ در دقیقه یک رو، 15 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5710

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710 از جدیدترین تکنولوژی های چاپ جوهر افشان برخوردار می باشد و برای کسانی طراحی شده که به دنبال پرینت با کیفیت عالی و با کمترین هزینه ممکن هستند. این پرینتر اپسون EPSON برای استفاده در ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط ارائه شده و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک پرینتر همه کاره را برآورده می سازد. شما می توانید علاوه بر پرینت، از چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C5710 به منظور کپی، اسکن و فکس نیز استفاده کنید و از قابلیت ها و امکانات متعدد آن بهره مند شوید.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5710

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-C5710

پرینتر چهار کاره اپسون WF-C5710 از قابلیت پرینت و کپی به صورت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک بهره می برد. سرعت این پرینتر در هنگام چاپ متوالی برابر با 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 15 برگ در دقیقه در حالت دو رو است که در مصارف اداری و شرکتی سرعت قابل قبولی به نظر می رسد. در حالت کلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710 قادر به انجام 45000 پرینت در طول ماه است؛ اما از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا از آن برای بیشتر از 2500 پرینت در ماه استفاده نکنید تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-C5710

اگر به دنبال چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید خود با بالاترین کیفیت هستید، پرینتر چند کاره اپسون WF-C5710 برای شما انتخاب بسیار مناسبی است. این پرینتر جوهر افشان چهار کاره رنگی دارای رزولوشن حداکثر 4800*1200 dpi می باشد و موارد چاپ شده با آن از کیفیت، شفافیت، میزان خوانایی و وضوحی عالی بهره می برند. همان طور که اشاره شد، چاپگر اپسون Epson Pro WF-C5710 از به روز ترین تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره می برد و علاوه بر اینکه کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد، باعث مصرف کمتر کارتریج تا 45 درصد نسبت به پرینترهای لیزری و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-C5710

در صورتی که نیاز به تهیه اسکن رنگی یا سیاه و سفید از اسناد داشتید، در این زمینه هم می توانید بر روی پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C5710 حساب ویژه ای باز کنید. این پرینتر دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ می باشد و امکان تهیه اسکن از انواع کارت های شناسایی و پلاستیکی، اسناد کاغذی، کتاب، اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک و... را فراهم می آورد. همچنین اسکنر تعبیه شده در پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C5710 از قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری (شامل اکانت ایمیل)، فلش مموری و فولدر موجود در شبکه برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5710

مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5710 شامل یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی می شود. یکی از ویژگی های ابتکاری و جدید به کار رفته در این پرینتر، نوع طراحی محفظه قرارگیری کارتریج ها است که دسترسی به آنها را برای تعویض بسیار آسان کرده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5710

کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710  دارای ظرفیت چاپ 900 برگ و کارتریج های رنگی آن دارای طرفیت چاپی معادل با 800 برگ هستند. در صورت نیاز به تعویض این کارتریج ها، می توانید از کارتریج های مشکی و رنگی سری های T902 و T902XL در این پرینتر استفاده کنید که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب 3000 برگ و 5000 برگ می باشد. همچنین چاپگر چهار کاره اپسون مدل Epson Pro WF-C5710 با کارتریج مشکی مدل T902XXL با ظرفیت 10000 برگ نیز سازگار است که در صورت استفاده از آن خیالتان تا مدت ها از تعویض کارتریج و صرف هزینه های اضافی راحت خواهد بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5710

گنجایش کلی کاغذ چاپگر جوهرافشان چهار کاره اپسون WF-C5710 در حالت استاندارد برابر با 330 برگ می باشد. این دستگاه دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 80 برگی است که از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، پاکت نامه و کاغذهای براق مخصوص چاپ عکس می توان در آن ها بهره برد. اگر قصد استفاده از چاپگر جوهر افشان چند کاره اپسون WF-C5710 برای انجام پرینت و کپی های متوالی را دارید، ممکن است تا به تعداد کاغذ بیشتری نیاز پیدا کنید. این پرینتر از یک سینی 500 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که می توانید با تهیه آن به صورت جداگانه، ظرفیت کلی کاغذ پرینتر خود را به 830 برگ افزایش دهید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710 انعطاف پذیری بالایی در زمینه اتصال به دستگاه های دیگر دارد و دست شما را در انتخاب راه اتصال باز می گذارد. مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت چاپگر جوهرافشان چهار کاره اپسون WF-C5710 در این رابطه مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که به شما اجازه می دهد تا انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، لپ تاپ، کامپیوتر و... را از طریق وای فای به صورت مستقیم به آن متصل کنید. در این حالت دیگر نیازی به سیم کشی و مشکلات ناشی از آن ندارید و به راحتی می توانید با پرینتر خود کار کنید. اما گاهی ممکن است تا به استفاده از پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون WF-C5710 به صورت گروهی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان احتیاج داشته باشد. این پرینتر برای این شرایط نیز کارایی بالایی دارد و به راحتی قادر به بهره بردن از آن در شبکه های کابلی هستید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710

علاوه بر روش های ذکر شده، پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C5710 امکان اتصال انواع حافظه های USB مانند فلش مموری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که در صورتی که به وای فای یا کامپیوتر دسترسی نداشتید، می توانید از طریق اتصال فلش مموری به دستگاه از فایل های خود پرینت بگیرید. پرینتر جوهر افشان چندکاره Epson WF-C5710 از فناوری های پرینت از راه دور (شامل Epson Email Print، Epson Remote Print، Apple AirPrint، Google Cloud Print و Fire OS) نیز پشتیبانی می کند. برای استفاده از این سرویس ها ابتدا باید دستگاه خود را در آنها ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا در هر موقعیت جغرافیایی که هستید، فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را صادر نمایید.

برای اطلاع از بهترین قیمت انواع پرینتر جوهر افشانو کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر جوهر افشان به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر، نظرات و سؤالات خود را مطرح نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ داده شود.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C5710





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی